///Mysild Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 så skitten var den vel aldri over de årene kevin hadde den tror jeg, totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Her er det en video som er filmet inni den (veldig dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Vinterbil haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Fint d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 vet ikke helt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Herregud, den bilen der burde ikkje vere ute ein km eingang om vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Vinterbil haha prestisjebygg for noen, vinterbil for andre ^^ det er godt det finnes penger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Slike biler skal ikke være annet enn en støvsamler på vinterstid Så foresten at sommerhjulene til denne lå til salgs på autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ikke bra ikke bra,vinter bil å snart turbo..Går vel bare en vei da :/ Kjipt å bygget å¨brukt mye penger,for så å selge å se hvor det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ikke bra ikke bra,vinter bil å snart turbo..Går vel bare en vei da :/ Kjipt å bygget å¨brukt mye penger,for så å selge å se hvor det går. er så enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Er veeeeeldig kjedelig å sjå att bilen blir behandla på den måten der, var sjølv ute etter den når den blei solgt første gang. Fekk ikkje lån i banken pga att den var for gammal, dum som eit brød å tok med meg annonsa...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Fy faen jeg blir lei meg når jeg ser sånt.... Den bilen der er spesiell og gjennomført, hadde den der vært min, hadde den ikke fått smakt på et jævla snøfnugg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Den var jo allerede gjennomrusta i karrossen når den ble solgt vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Whaat?... Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Whaat?... Noe jeg ikke har fått med meg? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå