Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Og den senkinga.. Skjønner ikke åssen du får til det der? Den forrige 316'en min var senka 55mm og hadde cuplepper under.. og den hadde nå 9 cm klaring..

Denne blir senket ca 80mm og med dtm-leppe OG gt-leppa Så er den jo "bare" nede i 7-8 cm... Skrur jeg senkesettet på Max som er 100mm er du jo fortsat bare nede i en 5-6 cm..

Skjønner ikke hvordan du får det så lavt?

Så skjønner helt ærlig ikke helt hvordan du får til det der uten å senke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke jeg altså.. B stolpene er jo lakkert.. Dørhåndatakene derimot.. Der blir det mye svada ass.. Lakkere de tror jeg ikke er helt suksess..

Spylerdysene kan jeg lakke for hånd siden det bare er småting ;) Var planen også det.. Å lakke ting etterhvert som jeg føler for det.. Litt viktig å holde helheten.. Listene hadde jeg ingen sjans på iom at over halvparten av de er lakkert fast.. Listene på fronten er riktignok ikke lakkert fast da dette bare blir for teit.. Det praktiske må være tungtveiene der.. Og det ble ganske fint at de ikke satt fast heller..

Men som sagt.. Listene på dørene er ikke sjans i og med at de sitter fast.. Wide også har vel lakkert listene.. Tror ikke jeg har sett noen Infinity bredda BMW uten lakkerte lister..

Vi får se hva det blir til.. Men enkelte ting må jeg se hvordan blir først.. Spylerdysene er ikke værst som de er.. Mulig jeg dypper de i Carbon lakk (se http://www.starpaint.dk ... De har lakk på folie.. Helt råe greier.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt..

Men da vet du jo hvordan jeg har tenkt det.. Kjørehøyde normalt sett blir nok 70 mm over bakken tenker jeg.. Og jeg får den faktisk ikke noe mer ned enn 40 mm.. Merkelig det der.. Spes når jeg i utgangspunktet kan senke 40 mm MER enn deg.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... som sagt, blir nok bra uansett :-) skal du ha carbon dyser, bør du kanskje ha carbonemblemer? det skal i hvertfall jeg ha... sort, hvit og litt sølv bil :-) hehe...

alle listene lakket, tror jeg faktisk blir best på akkurat din bil :-) siden du har lister innfelt i skjermbreddere.... hadde jo sett dumt ut hvis du hadde delvis lakkerte sidelister, lakkerte bak, og sorte foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... min har nå, med vintersko 10.5 cm klaring ned til bakken fra fronten men det er nok litt laver... tok ikke på mitten... og leppa er jo på 6 cm, så da har jeg 4 cm, så er det litt mindre rulleomkrets på sommerdekka, og det er kanske 0.5 eller noe, og nå står den svakt oppover så et par millimeter der, men si 3 cm regna på det, men det som er problemet er at leppa er så mye lenger framover, som du sikkert har merka... men for all del... prøving og feiling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. Og ja.. Skal ha Carbon emblemer.. hvit/carbon tenker jeg

Vær forsriktig med sølv.. Hadde selv tenkt å ha sølv lister, men droppa det når jeg så en bmw med det.. Så rett og slett forjævli stygt ut.. Så vær forsiktig med store kontraster.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo tøft :-) blir spennende å se :-) men blir nok kanksje noen gt splittere på deg, når du finenr ut at du ikke kan kjøre... hehe....men selvfølgelig, kanskje siden du har bredda og skal ha de felgene som du har, så kan du nok senke så mye, utifra hvor høy bilen blir med de på :-) hvis du skjønner.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del forskjell på senkesett rundt om.

Min er senket 70/40 med bilstein. Har org m3 front med den lille cup-leppen under. Og jeg har sikkert 11-12cm klaring foran...Som er litt mye :)

Kjørbarhet med 7cm er vel så som så. Har en kompis med mellom 5-6-7cm klaring på en e30. Det går jo, men må jo være utrolig forsiktig og er langt fra alle steder man kan kjøre.

Jeg syntes ikke at klaringen under fronten er noe problem. Har mye mer problemer med å ta nedi under bilen/sideskjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss... en fordel med å bo "oppi der" er vel at dere ikke har alle fartshumpene og slikt...her er det et hel#¤&%# å kjøre noen ganger... hadde en del turer på stripa på geilo for to år siden... var oppe en kameratgjeng å kjørte...

ja, man må regne med et forbruk på et par lepper i året ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja laveste punktet på bilen er faktisk ikke gt leppa.. Men avstiverstaget under..

Litt ille det der altså.. Men staget sitter tross alt bak hjulene.. Problemet er når leppa stikker langt ut foran og det blir lang avstand bak til hjulet.. Da går det dårlig på fartsdump... Vi får se hva som blir brukbart.. 9 cm er egentlig ganske lavt det også med tanke på veien her oppi ;) virker ikke som om tælahiven noengang slipper taket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...