Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for alle positive kommentarer, og bemerkninger.. Kan svare for noen av de :P

1. Avstanden mellom skjerm og dekk.. Foran er det ok, bak derimot er det høy, MEN så vrir stabstaget bilen litt opp siden den er max på ene siden og min på andre siden ;) Dessuten står bilen på brekk, så naturlig nok slepper den seg mer nedpå når jeg løsner brekket :P Jeg tror det blir veldig fint bak..

2. Space ut bakhjulet. Helt korrekt.. Jeg har bommet litt med innpress.. Men har nevnt før at de skal ut med 10 mm spacer.. Allikvel venter jeg med å bestille dette til jeg har hatt den på firehjulskontroll.. Har byttet omtrent alt i bakstillinga, slik at det skal tåle mer trykk pga sporviddeforandring, derfor er alt sammen helt feil justert.. Den er helt rar å kjøre med.. spisser utover på ene siden og innover på andre nesten :P

3. Foran blir den nok ikke så lav som vist på bildet.. Jeg har en cm til å gå på på colioversene, slik at jeg får den nedpå til show.. Men til vanlig bruk tar jeg den nok heller noen cm til opp.. Vet at gaasen hater at jeg sier det, men må kunne bruke den.. Geir, jeg har sett mange av veiene i Trøndelag.. Sier ikke at alle veier er bra der oppe, men jeg ser det satses på veier..

4. Mexos: Tragisk nok, tvert IMOT.. Har akkurat heist den opp igjen... Har fått noen purringer fra dere, og innrømmeer at jeg hadde lyst til å legge ut bilder, så den ble bare tatt bilder av for BIMMERS.NO sin skyld.. Bilen skal på Eu kontroll mandag.. Blir stående på verksted ut uka (de skulle ta det litt etter litt siden jeg har sagt det var MYE å rette på).. Og derfra bærer det rett på BT for å få ting i vognkortet.. Alt godkjent der betyr at jeg henter ut skiltene jeg har liggende.. Rett hjem.. Og DA blir den senket og hjulene satt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takkk for alle tilbakemeldinger.. Er sinnsykt morro å få vist dere sluttresultatet av bilen.. 1 og ett halvt års byggetid er over.. Bilen blir nok skiltet om litt over en ukes tid tenker jeg... Deretter er det bare å bruke den og stille den ut.. Og prøve å få bilen hel gjennom sommereren.. Og når vintern atter engang legger veiene hvite, vær da sikker på at jeg begynner innvendig med de planer jeg har der.. ;)

Men i sommer får den greie seg med bittelitte anlegg, gråe stoffstoler, og lyst taktrekk, så får vi se hva vintern bringer ;) Vader interiør og sort tak er vel egentlig allerede bestemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...