Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida.. Byttet til til slike Sonar prosjektorblinkers med sort bakgrunn..

Ble veldig fint og mer helhetlig.. ;)

Om en time skal jeg hjem å montere rutene mine igjen.. Tonet de i går.. Ble nesten perfekt med film..

Så får jeg ta profftoning når pengeboka strekker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endret topicen litt. Men biler jo ikke ferdig selv om det ikke er prosjekt lengre..

Tok en liten vårvask i dag før natt til 1.mai.. Og tok noen bilder i samme slengen.. Håper disse bildene smaker.. Skulle være det meste av ting som er fikset nå.. tonet ruter, Bytta blinklys på hjørne foran og satt på sideblink på siden og tonet disse ned, dørdeksel osv...

DSC00340.jpg

DSC00335.jpg

DSC00334.jpg

DSC00336.jpg

Kun fordi du er så interessert ///Mysild, denne er til deg

DSC00333.jpg

DSC00331.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med de blinklysene! Men ville heller gått for sota røde/hvite baklykter i forhold til sota crystal. Kommer det noen spoiler/list på bakluka? Netting til bakfanger? Skal bilen være "så" høy? Hehe

Ble mye pepper her nå :wink: Utrolig rå bil, og gjorde seg med litt soting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooah..Mye å svare på her :)

Tra ingenting som pepper, for har jo tenkt på alt selv.. Angående bilens høyde.. Jeg tørr ikke ha den lavere her i dalen, men har 2 cm på fjære bak + en basskasse å gå på, og 5,5 cm på demperne foran.. På utstillinger og lignende vil den være lavere.. Men sånn som veiene er her oppe tror jeg faktisk jeg beholder den slik.. Den er 11 cm, noe som er 9 cm mer enn det som var på gamlefangern, men så tok jeg nedi overalt også med den da.. Har planer om å beholde fangern litt;) Forrige varte i 7 dager..

Baklykter: Er absolutt ikke fornøyd, problemet er at jeg har "clear" på alle lyktene, så må nesten har clear bak også.. Hadde rød/hvite før og synes ikke det fungerte, så tonet ned disse.. Skal prøve å ha de på igjen og se om det blir noe bedre... Og skal prøve å tone ned de jeg har også noen hakk.. Tror det blir bedre om du ikke ser så veldig mye av lykta egentlig ;) Må prøve noen kombinasjoner når det gjelder dette...

Front.. Er BARE ¨på prøvestadiet.. Syns fronten te ///Mysild ble veldig strøken så tror muligens jeg går for å tone ned lyktene og ha inn det originale gitteret, og jeg er HELT ENIG.. Bremsekanalene ble FOR mye.. Men er jo bare å fjerne det.. Så trust me, det her blir det endringer på.. Men må prøve det for å ha sett det ikke sant?

Wide: Nei, ikke 2 cm spacere.. Fordi cambern på bakstillinga er justert når bilen er 4 cm høyere på justeringa, og etter 15" ;p Her blir det endringer, men må ha tak i andre bærearmer så jeg får justert mer. Da går nok dekka ut igjen 1-1,5 cm bak, og da blir det ca 8 mm spacer;)

Selvfølgelig skal jeg ha eksos på begge sider :P Skjærer ikke hull og støper til igjen i en splitter ny Infinity II breddefanger for å ikke ha noe der ;) Eksos er bestilt.. Blir Rustfritt Supersport en sommer, og Eisenmann 4 rørs til 12 000,- til vintern igjen ;)

Sånn... Er i en liten testfase nå med tanke på baklykter, gitter og diverse.. Så joda, jeg har vel bevist at jeg ikke har dårlig smak, så jeg kommer nok til å finne en veldig god løsning på alt sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Åsså spoiler bak..

Det blir hvertfall ikke GT vingen.. Det blir nok å prøve en UUC vinge, med lakkert vinge og flapsen i karbon. Og den er jo avtagbar igjen (innfesting er som skrutvinge) og blir ikke det bra blir det å prøve noe annet.. Kan meget mulig også blir En E46 csl-look bakluke, men DET skal jeg se i virkeligheten før jeg vurderer noe mer.. Syns det ser ut som en Opel Vectra bak.. Vi får se... ;) Det blir noe bak der som ikke er helt forjævli feil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...