///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 ja takk... ---> msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Fet bil du har smekka ihop GT leppa overlevde da du gikk ut på gresset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Hehe.. Jaaaadaaa.. Leppa overlevde den, men den er nå bare 3mm tykk på hjørnene, og den er vel ca 1 cm når den er ny, så blir litt slitasje på den Ellers? Noen som har sett på side 88 i Gatebil Magazine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 skal ned å se på jobb om 45 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Kansje det er bilde av din bil på side 88? Nå har ikke jeg sjekka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Stemmer stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ble bra bilde og reportasje det der da kevin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Fine biler og bra klubb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Jada jada Veldig bra. Er en fin gjeng ja.. Ikke såå mange overstrøkne biler i år, men det varierer jo sykt etter hvordan folk kjøper og selger biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 flotte bilder begge to! men likte kommentaren til han med 523en... "lærlinglønn" og senket 20mm! wow! mye det ass... tenk på min da, student og senket 70 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Ser vel ikke felga hans kanskje? 20" krom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 jo,ser de, men hvorfor står det senket 20mm? og ikke 20" felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Takk for det.. Heheh, kan hende camilla fra gatebil har blandet kortene litt.. Bilen kommer jo senket orginalt med 20mm. Mener det hadde vært mer stas og skrivd at den hadde 20" hjul enn 20mm senk. menmen! MEn ser jo omtrent ikke bmwn til johnny da, skrifta står jo rett over den:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Noen får ta ansvar å scanne inn bildene, evnt ta bilde fra bladet og legge ut her Må ha noe å kikke på inntil jeg får kommet meg på butikken og handlet bladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Noen får ta ansvar å scanne inn bildene, evnt ta bilde fra bladet og legge ut her Må ha noe å kikke på inntil jeg får kommet meg på butikken og handlet bladet Får ta turen og handle det idag jeg tror jeg, bruker egentlig ikke handle det bladet, men ble litt nysgjerig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå