BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Nei hvorfor det? Er ikke det fint da tro? Bilde? Hvorfor det? Er bare det at de 3 ytterste cm er så godt som blanke på bare det ENE hjulet faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Og btw Anders.. Ingen fare.. Regelen er at når 75% at dekkets kjørebane er slitt ned til under 1,6 mm, SÅ får du trøbbel.. Og det er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Aah, sweet Da blir det snart og rægge E36 igjen da, lenge siden sist jeg har gjort det nå så Er en av dem som synes dekkstrekk er tøft jeg da, men absolutt, hvis det kanskje bedrer både slitasje og litt grep, så go for it..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 1 cm på hver side tror jeg ike gir så veldig mye mindre dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Blir det ikke 2 cm da, fra 255 til 275? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Du! Hadde ikke du 3 ae ringer? Den ene har tatt kvelden. Så er hypp på en ring hvis du vil selge en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Spiritus: De gamle ringene mine lyser litt gulere enn De nye fra Norvatio.. Ser det omtrent ikke.. Kan ta ett bilde Anders: En på hver side.. Og du skal få den skrævende som ei veldig billig ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Spiritus: De gamle ringene mine lyser litt gulere enn De nye fra Norvatio..Ser det omtrent ikke.. Kan ta ett bilde Anders: En på hver side.. Og du skal få den skrævende som ei veldig billig ei.. Det var no bæsj.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Spiritus: De gamle ringene mine lyser litt gulere enn De nye fra Norvatio..Ser det omtrent ikke.. Kan ta ett bilde Anders: En på hver side.. Og du skal få den skrævende som ei veldig billig ei.. Det var no bæsj.. Hehe Jeg har 3 ringer og invertere fra norvatio liggende. Da jeg knakk en av dem. De er helt nye og ikke prøvd mer enn en gang. Send en pm om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Anders: En på hver side.. Og du skal få den skrævende som ei veldig billig ei.. Do'h! Bruke huet er en fin ting iblant ja, hehe Mmm, me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Hehe.. Hva annet skal jeg gjøre da tro? I dag har jeg stilt tilbake cambern.. Og deretter har jeg tonet førervinduet igjen.. Så nå kjører jeg med reservevinduet slik at det får tørket og herdet skikkelig.. I morgen blir det polering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Også får vi bilder av en skrævenes svart E36 regner jeg med`?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Morra.. Må kjøre så den setter seg litt.. Det eneste som blir teit når den skræver er jo det faktum at felga ikke stikker langt nok ut! Regna jo ikke felginnpress med camber i tankene jeg vett.. Før den har satt seg nå så målte jeg en skilnad på 1,6 cm utfra en rett vinkel, oppe kontra nede på 19".. Ikke sååå mye... Men tror den setter seg enda litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Tja, eventuelt kose litt med den før dere kanskje skilles for en liten kort periode? Men hva skjer med den UUC vingen med karbonflapp du prata på du skulle ha da, eller har du slått fra deg idèen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Den blir vel innkjøpt så fort den blir satt inn tenker jeg.. Er litt for og imot.. Men at den blir innkjøpt er nok sikkert.. Meningen var å lakkere den samtidig som reklamasjonen på lakken skulle taes.. Men det drøyer jo siden lakkereren har vært i en trafikkulykke.. Skjer ikke noe påd en fronten før på nyåret.. Ja vi skilles vel en liten stund, men den er jo i gode hender så burde være no stress det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå