Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forskjell på UUC og GT Vinge mysild :D

Eller er det bare du som ikke vil forstå det fordi du mener Gt vingen ser best ut;)

Er UUC, UUC, UUC Vinge kevin skal ha!

Helvettes unga!! :P

UUC VINGE

35rka1k9swmy0p5s7dh4.jpg

GT VINGE

ieisa06ftqa1jpc5cstf.jpg

Riktignok skal jo da basen på vingen (Som vel forresten er en Hartge vinge) lakkeres i bilens farge.. Mens flappen beholdes i carbon..

GT-vingen er så j**** oppbrukt.. Greit nok den er fin, men den "gir" meg ingenting. Er ikke noe mer "wow" faktor over den enn å være foruten.. Hvis du tenker deg Need For Speed. så ønsker du at "Star-ratingen" skal gå oppover her ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på UUC og GT Vinge mysild :D

Eller er det bare du som ikke vil forstå det fordi du mener Gt vingen ser best ut;)

Er UUC, UUC, UUC Vinge kevin skal ha!

Helvettes unga!! :P

UUC VINGE

35rka1k9swmy0p5s7dh4.jpg

GT VINGE

ieisa06ftqa1jpc5cstf.jpg

Riktignok skal jo da basen på vingen (Som vel forresten er en Hartge vinge) lakkeres i bilens farge.. Mens flappen beholdes i carbon..

GT-vingen er så j**** oppbrukt.. Greit nok den er fin, men den "gir" meg ingenting. Er ikke noe mer "wow" faktor over den enn å være foruten.. Hvis du tenker deg Need For Speed. så ønsker du at "Star-ratingen" skal gå oppover her ikke sant?

Kunne ikke vært mer enig..

Har sansen for denne 325`en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har samme rating ;-)

men du har jo "uorginal" bil, så da passer det nok ,-)

Håhåhå

"Nice "Burn" der.. Det må jeg si..

Men for å avvise den er litt av tanken at denne er "ok" fordi den har base fra Hartge (?) vingen.. Og da holder jeg det fortsatt tett inntil Bmw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig..

Har sansen for denne 325`en :)

Jo takk.. Ligger "noe" tankearbeid på denne bilen ja.. Mye bilder jeg har sett og jeg har vokst mye på "rett og galt på e36"... Prøøøøver å bygge en bil som strekker seg så langt ut som mulig fra nesten-originalpolizeien sine grenser, uten å forsvinne utenom deres "interesseområde"..

Du? Kan jeg få høre lyden av M3 3,2 litern fra en cab? Er mildt sagt spent på hvordan det høres ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har samme rating ;-)

men du har jo "uorginal" bil, så da passer det nok ,-)

Håhåhå

"Nice "Burn" der.. Det må jeg si..

Men for å avvise den er litt av tanken at denne er "ok" fordi den har base fra Hartge (?) vingen.. Og da holder jeg det fortsatt tett inntil Bmw..

joa, blir nok bra vettu :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig..

Har sansen for denne 325`en :)

Jo takk.. Ligger "noe" tankearbeid på denne bilen ja.. Mye bilder jeg har sett og jeg har vokst mye på "rett og galt på e36"... Prøøøøver å bygge en bil som strekker seg så langt ut som mulig fra nesten-originalpolizeien sine grenser, uten å forsvinne utenom deres "interesseområde"..

Du? Kan jeg få høre lyden av M3 3,2 litern fra en cab? Er mildt sagt spent på hvordan det høres ut :D

Ja liker det at den er styla utenom å ha tatt helt av.. :) Nice and clean..

Bilen står på lakkverksted nå, men kan ordne et lydklipp når jeg får den igjen.. Eller tenkte du på hvordan det var å sitte på med cabèn nede siden du nevner at du er spent på åssen det er i en cab? :)

Er effektanlegg som egentlig er litt for drøyt på den..

Men gir en kriblende følelse nedover ryggen når man gir på å det spraker godt fra sekseren med cabèn nede en varm solskinnsdag.. :D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skiltet er tøft, men det som er påskrevet er det værre med... skulle heller stått infinity :-P hehe... men som sagt smak og ubehag ;-)

ja, heine eller noe... æsj :-P

hehe... kunne fått de til ok pris... men men...

menne, VINGE!? :-D

Du store alpakka! :stupid:

Jada.. Biltema skiltplatene skal byttes ut :roll:

Tror UUC vinga hadde gjordt seg på din bil, da lakkert i bilen's farge!

GT'en blir for "vanelig" for en bil som dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forresten.. Neida..

Var ved Vikersund/Geithus..

Lå noe i veien som jeg kjørte på..

Likevel så var det greit, da det ikke gjorde noe annet enn å knekke litt på hjørnet.. Rubber den opp, limer den sammen og sliper den ned og lakker den i løpet av uke tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...