Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var den endelig hjemme.. Pokalen som jeg har drømt om siden jeg påbegynte prosjektet.. Pokalen som er selve symbolet på at jeg har oppnådd mye av det jeg ønsket..

2. plass Modifisert 1990-2000... Fineste E36 med andre ord... Er så stolt som en hane.. Takk for ett fint treff. Kunne ikke stille på banketten siden det ble noe trøbbel med overnatting.. Tar det igjen neste år!

ENDELIG!

CAM_0586.jpg

Forøvrig Vetu03 på 3. plass. Og Anders87 fikk 1. Samme gjengen som har stått sammen på alle treffene. Denne gjengen som tok alle premiene i den klassen. Vi sto til og med i rekkefølge.. 1. 2. og 3. plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedikerer den forøvrig til pappa for all god hjelp du har gitt meg med alt. Og som støttespiller for alle de kalde timene i en lunka garasje..

Og Lise, min kjøre, som tolmodig kveld etter kveld venter inne til jeg er ferdig og som kan gi meg en kos selv om jeg er skitten i hele ansiktet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedikerer den forøvrig til pappa for all god hjelp du har gitt meg med alt. Og som støttespiller for alle de kalde timene i en lunka garasje..

Og Lise, min kjøre, som tolmodig kveld etter kveld venter inne til jeg er ferdig og som kan gi meg en kos selv om jeg er skitten i hele ansiktet :D

Hehe, skulle tro du har vinni i lotto, gifta deg og fått unge.. Neida, grattis med premie!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle tro du har vinni i lotto, gifta deg og fått unge.. Neida, grattis med premie!:)

Føles som om jeg har oppnådd noe hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk..

Ble veldig interessert i den Grønne med flakes som sto med Rieger Breitbau kit der også. Ser etter løsninger som kan være anderledes enn mine. Desverre ved nærmere ettersyn så det veldig forhasta ut..

Har prøvd så godt jeg kan å få til mye av det. Og har vært endel problemer underveis.

Hvilken bil hadde du der? Bilder?

Btw: For å gi ett eksempel på fattern. Pga dårlig tid og at han er Malermester og følgelig flinkere med sparkel og lakk enn det jeg er, fikk han i oppdrag å fikse Gt-leppa som jeg greide å sprekke på vei hjem fra bimmers treff i Drammen søndag. Han drev på mandag, tirsdag og la siste strøket onsdag kveld. Jeg trodde den var tørr og tok på den, da vart det fingeravtrykk. Deretter ventet jeg litt og prøvde å slipe (idiotisk! men desp vett. Tenker ikke klart).. Totalt katastrofe! Endte med en lang natt i garasjen med oppsparkling og grunning samt lakk. Klokka ble 3 før vi la oss, og jaggu reiste han på jobb igjen klokka 7.. Så fatters (selv om du ikke er her inne) takk for at du ikke klikka, men greidde å være konstruktiv selv om sønnen din er en idiot noenganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk..

Ble veldig interessert i den Grønne med flakes som sto med Rieger Breitbau kit der også. Ser etter løsninger som kan være anderledes enn mine. Desverre ved nærmere ettersyn så det veldig forhasta ut..

Har prøvd så godt jeg kan å få til mye av det. Og har vært endel problemer underveis...

Noen bilder av den grønne eller?

Lurer på å selge e36'n min.. Hva får jeg for den tror du? Burde få en 65-75 for den vel? Selvom det er 318:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Mysild kommer med bilder han ;) Han kommer hjem i morgen..

Ja det syns jeg du skal kunne ta for den... Lett.. jeg har jo sagt 180 000 for min.. Vet det er drømmepris men jeg må ikke selge heller da, og skal jeg da først gjøre det skal jeg ha betalt for de timene i garasjene og delene jeg har kostet på den.. De som forstår det er velkommen til å hente den, selv om det er tvilsomt..

Syns godt du skal legge den ut til det jeg.. Har enda ikke sett en Rieger bredda bmw til under 120 men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...