Astri Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 hvis du er mamma for gullet ditt, kan du vel være mamma for oss? Tenk på den kontantstøtteutbetalingen. hehe, ja den hadde vært fet den, men ka trur dere Geir hadde sagt da? Ja eg e mamma til prinsessa mi, men lurer på kordan eg hadde sett ut om eg skulle ha født et par tusen barn... Eg får vel heller adoptere dere da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 hehe, ja den hadde vært fet den, men ka trur dere Geir hadde sagt da? "Alle dei pengane, Astri! Ja, vi skal vel dela?" lurer på kordan eg hadde sett ut om eg skulle ha født et par tusen barn... Du kan jo også regne litt på hvor lang tid du hadde måttet gå gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 det var jævlig tøff bil!! tøffe felger også!!! har sånne felger til den andre bilen min også de var veldig kule!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 steike ass.. I dag har jeg mistet gitteret til M3 fangern? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 steike ass.. I dag har jeg mistet gitteret til M3 fangern? ? Er bare blitt borte? faen ass.. Mistenker at løvet har lagt seg på nettet og dette har resultert i økt luftmotstand noe som har gjort at det har løsnet fra disse låsesaksgreiene.. Memo til meg selv.. Neste gitter skal festes med vaier i toppen slik at om det løsner, så henger det hvertfall der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 steike ass.. I dag har jeg mistet gitteret til M3 fangern? ? Han har mistet gitteret til front fangeren mens han har kjørt... Så nå er det ikke noe gitter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Syntes plakaten ble drit bra ;D Hva er galt med å ha seg selv på den egentlig? Er DIN bil, hvorfor kan ikke DU være ved siden av bilen da? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 steike ass.. I dag har jeg mistet gitteret til M3 fangern? ? Han har mistet gitteret til front fangeren mens han har kjørt... Så nå er det ikke noe gitter på den. skjønte jo det da hehe... men lurte på åssen kev: er jo bare å lime den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Hehe.. Lime? Fysjamegdagitt Bør egentlig sitte fast med de låsesakene som følger med.. Men tydeligvis ikke.. Også PRISEN da.. 700 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Må bare ha det bilde her inne altså.. Virkelig noe å ta vare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 bilde av den skeive potta eller den skeive oransje bilen eid av en skeiv en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Faen.. får photoshoppe litt i morgen.. Og fikse det i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Faen.. får photoshoppe litt i morgen..Og fikse det i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 kan du snart skrive: Prosjekt: "Old-School Showbil" E36 M50B25 prosjekt i signaturen din? oi, lol... funker jo ikke edit: der ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Ja noe slikt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå