anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Mhm Det blir det nok vettu! Gratulerer forresten med ny bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Alltid like morsomt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Da har jeg fått tak i den flaue filmen av snurringa jeg hadde tidligere i høst når vi testa nye traseen der.. Enkelt og greit det der, begynte å breske oss litt.. Kjørte vel fort.. Bremser for sent og for lite og jeg snurrer i sjikanen inn på sørsløyfa igjen.. Veldig klar førerfeil, men man lærer vel så lenge man kjører? Er bare å mobbe i vei.. Selv har flere fått hakeslepp når de har sett åssen jeg håndterer redskapen.. SKA brukes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Da har jeg fått tak i den flaue filmen av snurringa jeg hadde tidligere i høst når vi testa nye traseen der.. Flaue filmen? Ah, kameraføringen var vel dårligere enn kjøringen. Nå, kvalifiserte det som mobbing, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Javel du bamsemums03. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Russenavn: Bamsemums Russeår: 03... Å sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Måtte jo herje litt også når jeg hadde sjansen.. Fikk det bedre og bedre til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Også får dere jo høre lyden av bilen.. Ikke så værst egentlig.. Er Supersport duplex.. Rustfritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 bilen kledde og ligge breit den hvem gir er det og ca fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Likte kommentaren på den første av de tre filmene jeg ; "Her lukter det brukt" Spenstig satsing med bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 bilen kledde og ligge breit den hvem gir er det og ca fart Utveksling er jo så FORFERDELIG feil.. River meg i håret og aner ikke hva jeg skal gjøre der.. Altså.. De siste tre der var bare rolige runder.. Så siden dette var de siste rundene denne kvelden, så giret jeg helt ned i 2. (!), bremset helt ned og la den ut for å få følelsen.. Hadde sikkert gått i 3. også, men trenger å få følelsen med det der, så du må unnskylde meg litt.. Er ingen habil sjåfør ved banekjøring, og grensene blir litt anderledes med 19" felger.. Er ikke like lett å klutsje igang... Merker godt at hjulene er "tunge".. Artig historie: Når jeg nå bytta til 15" vinterhjul, skulle jeg bort til statoil å fylle luft.. Da jeg kom til første krysset, trødde jeg bremsen så hardt i bånn at jeg nesten traff frontruta (Hadde ikke belte)... Var en STOR forandring på de 4" tommene som skiller disse hjulene.. helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Likte kommentaren på den første av de tre filmene jeg ; "Her lukter det brukt" Spenstig satsing med bilen da Så ble det nå også (mis)brukt også da... Tar jo godt vare på den på alle mulige måter, men akkurat slike ting får den tåle, ellers så må jeg bare skru litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 BTW: Når får jeg sett deg ute på banen Anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hmm, tja si det du.. Det er ikke sikkert du får se engang.. Ikke med bilen jeg har nå hvertfall, kommer til og være alt for redd i svingene med tanke på sandfeller.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå