Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått tak i den flaue filmen av snurringa jeg hadde tidligere i høst når vi testa nye traseen der..

Enkelt og greit det der, begynte å breske oss litt.. Kjørte vel fort.. Bremser for sent og for lite og jeg snurrer i sjikanen inn på sørsløyfa igjen.. Veldig klar førerfeil, men man lærer vel så lenge man kjører? :D

Er bare å mobbe i vei.. Selv har flere fått hakeslepp når de har sett åssen jeg håndterer redskapen..

SKA brukes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen kledde og ligge breit den hvem gir er det og ca fart

Utveksling er jo så FORFERDELIG feil.. River meg i håret og aner ikke hva jeg skal gjøre der..

Altså.. De siste tre der var bare rolige runder.. Så siden dette var de siste rundene denne kvelden, så giret jeg helt ned i 2. (!), bremset helt ned og la den ut for å få følelsen..

Hadde sikkert gått i 3. også, men trenger å få følelsen med det der, så du må unnskylde meg litt.. Er ingen habil sjåfør ved banekjøring, og grensene blir litt anderledes med 19" felger.. Er ikke like lett å klutsje igang... Merker godt at hjulene er "tunge"..

Artig historie: Når jeg nå bytta til 15" vinterhjul, skulle jeg bort til statoil å fylle luft.. Da jeg kom til første krysset, trødde jeg bremsen så hardt i bånn at jeg nesten traff frontruta (Hadde ikke belte)... Var en STOR forandring på de 4" tommene som skiller disse hjulene.. helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kommentaren på den første av de tre filmene jeg ; "Her lukter det brukt" ;)

Spenstig satsing med bilen da :)

Så ble det nå også (mis)brukt også da... Tar jo godt vare på den på alle mulige måter, men akkurat slike ting får den tåle, ellers så må jeg bare skru litt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...