Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe...

Tenkte på detta også jeg vettu når jeg "satte sammen" bilen.. Fronten skulle ha en leppe som var utbyttbar på rimelig kort sikt.. Derfor Karbon ;) Det skulle ikke være nødvendig å lakke den leppa hver gang den knuste.. Dessuten er den festet på en slik måte at leppa knekker dersom den får belastning..

Ikke slik at den detter av i 200 km/t ++, men at den ikke overfører kraften og knekker fangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kommentaren på den første av de tre filmene jeg ; "Her lukter det brukt" ;)

Hmm, hvis alle andre fikk lov til å kjøre runde etter runde rundt banen, mens jeg ble plassert mellom to svinger med beskjed om å filme bilene som kjørte forbi, hadde det vært min kommentar også: -Her lukter det brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kommentaren på den første av de tre filmene jeg ; "Her lukter det brukt" ;)

Hmm, hvis alle andre fikk lov til å kjøre runde etter runde rundt banen, mens jeg ble plassert mellom to svinger med beskjed om å filme bilene som kjørte forbi, hadde det vært min kommentar også: -Her lukter det brukt!

Hehe :P

Joda.. Men få satset slik jeg gjorde.. Det skal sies.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm... var jo ikke så mye lyd i den da... kunne vært mer ;-) fram med drillen :-P

var vel egentlig nokså fin lyd ;-)

Lyd hadde jeg på Scorpion-potta :P Ble for mye det.. Men Joda.. Bare liker ikke utvekslinga på bilen.. Den er jo ubrukelig jo!..

Er ikke utvekslinga som det er noe galt trenger mer power;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Tenkte på detta også jeg vettu når jeg "satte sammen" bilen.. Fronten skulle ha en leppe som var utbyttbar på rimelig kort sikt.. Derfor Karbon ;) Det skulle ikke være nødvendig å lakke den leppa hver gang den knuste.. Dessuten er den festet på en slik måte at leppa knekker dersom den får belastning..

Ikke slik at den detter av i 200 km/t ++, men at den ikke overfører kraften og knekker fangeren..

Slik som samme leppa, bare i ABS-plast gjør! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...