///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 2 plassen din sier vel nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Hva mener du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 mens jeg venter på Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Felgen ble jo helt bulkete i forhold til Ps, og det er ikke noe bra det andre heller.. men det er en pekepinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 uaktuelt! hehe... du har jo tydeligvis nok woweffekt når du drar i land en andre plass i en wow kategori da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Hehe, ja! Men tror det han mente var at til neste år ville det kanskje ikke være så wow lenger bilen er sett sånn og det å komme med noe nytt da er nok det som kanskje skal til at det kan bli woweffekt igjen.. Samme som f.eks automote cabben, den har vært wow i noen år nå, men det blir jo mindre og mindre wow for hvert år... men når den kommer ut til sommeren i ny drakt vil det nok bli en syyk wow faktor over denne, mer enn om den hadde vært lik som før den falt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Syntes det var fett med de asanti felgene iallefall Vet ikke hvordan det blir å lakkere de du har, skulle ordnet litt ps ja.. Men er det ikke litt risikabelt å lakkere kanten? bare ser for meg at det fort blir litt striper i den eller at den ikke holder seg så blank, iallefall hvis det er vanlig billakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Du får tenke litt på denne når du først tenker litt hehe, neida!! Du får ps felgene du har nå også kan vi sammenligne;) Her en en liten diskusjon om lakkering av felger: http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri ... elger.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Syntes det var fett med de asanti felgene iallefall Vet ikke hvordan det blir å lakkere de du har, skulle ordnet litt ps ja.. Men er det ikke litt risikabelt å lakkere kanten? bare ser for meg at det fort blir litt striper i den eller at den ikke holder seg så blank, iallefall hvis det er vanlig billakk.. Hmm.. Blir nok med pulverlakk i såfall, og da spørs det jo om det er mulig å matche fargen.. De felgene som er der nå, er faktisk utrolig like felgene jeg har.. Når det kommer til å holde felgene slik, er det vel bare å kjøre på med samme produkt som lakken om de skulle bli ripete.. Når du har sli kant så BLIR det ripete uansett. Er masse riper i felgene mine, og det er litt av grunnene til at jeg ønsker å se meg om etter andre måter å rette dette på enn kun maskinpolering..Er helt sykt hvordan det blir riper.. Om det legger seg ett gruskorn i felgen så riper jo denne noe sykt i lavere hastighet.. Steinen blir jo noen gram før sentrifugalkraften tar den helt.. Det er jo som sagt veldig diskutabelt det her.. Fordi det finnes så få som har kanten lakkert i samme farge som bilen.. Har sett noen biler med det, og har både vært knallfint, og helt forjævli.. Får fortsette å vente på Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 lurer på å lakke mine felger i bilens farge jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Men du får noe helt annet igjen, fordi du ikke har noe som gjør at du kan dele opp felgen.. Helt svarte felger seg jo ut som stålfelger (ref. lindgren sin bil på lang avstand).. Er derfor jeg prøver meg på det her, for senteret skal jo fortsatt beholdes i børstet stål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 jo, kan jo dele ved kanten... funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 tror det kan bli tøft med lakkerte felger hvor du beholder den ytterste kanten blank ja Lakkerte felger i forskellige utførelser ser ut til å være "hot" nå Asanti felgen du har photoshoppet på bilen er veldig grom Likte delingen mellom sort og blank, men ville også lakkert innsiden av felgen sort hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Alpine Sjekk tråden jeg har på annet bil og motorprat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Så tråden nå Gå for alternativ 2. Det blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå