vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvet du har fulgt med;) Var bare en liten spøk... Og creds for de 2 nettsidene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 ja, det er jo greit det... men hvorfor betale mer enn 30-40 000 over nestemann? si en kommer og byr 110 for bilen, så sier man ikke "Da høyner jeg til 150 000....." seff, vi vet alle hvor mye tid/penger etc det tar å få en slik bil, men vi må jo huske selv om vi i "firkløveret" vet omtanken og slikt, betyr ikke at vi skal kjøpe til en "vanvittig" sum... (altså overprising av markedet) Det er vel ikke for å være snill de to andre byr så høyt.. joa, JEG kunne godt gitt deg 150 for denne! MEN, du spørr hva den er verdt for en, som kanskje, ikke er så nøye og tenker så mye på slikt, da ligger den nok rundt 120-130k... selv om det mest sannsynlig vil være uaktuelt for deg å selge bilen til en som sier "careface", så vil dne nok ligge der for ola nordmann... treffer jeg den rette, kan jeg kanksje få 90-100 for min (out of the blue) men ellers, vil den kanksje ligge på 80-85?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvorfor skal jeg svare når ///Mysild svarer på alt for meg? hehehe.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Da har jeg bestilt nye dekk.. 225/35-19 foran, og 265/30-19 bak.. Samt 20 mm spacere så dekka blir skikkelig uti kanten på skjermen bak også Fikk en bra pris fra Styling Tech og kunne ikke si nei.. Takk Igjen til Svein E.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hmmmm Den skal jo mer ned og da går hjula mer inn, men det skal jeg rette opp igjen, så hjulstillingen blir omtrent slik den er.. I tillegg til dette skal jeg nå ha 265 dekk og ikke 255 som er på bildene.. Går dette tro?? Edit: Får å si det på en annen måte, det går visst ikke det, gjør det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 skjønner ikke hva du skal med spacere til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Det har muligens gått med et nødskrik på 255. Men med 265 så tror jeg det blir hardt og være hjulbue i sommer. 15mm spacer neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 skjønner ikke hva du skal med spacere til ihvertfall De sm er montert nå Jiises.. 20mm ble litt stort det gitt.. Men ingen fare for fikk feil av Styling-tech, så avtalen med Svein E. er at jeg skal prøve de, og deretter bestemme meg for om jeg vil ha 20 eller 15mm spacere, så sender han riktig type.. har fått versjonen der du må ha lengre bolter, mens jeg vil ha versjonen man skrur rett i navet og deretter skrur felgen i spacern igjen.. Ser ut til at det er 15mm neste ja.. Men skal prøve å fjerne fjøra og senke den så lavt som den kommer når jeg kjører litt.. Er litt vanskelig å få fjøra til "sette seg" siden jeg ikke har mer enn garasjen å kjøre på.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Men det som er helt sikkert er at uansett hvor mye jeg senker, så vil det ikke blir noe bedre.. Når jeg senker blir det mer negativ camber, men denne skal rettes opp igjen så hjulet får riktig camber, og det er omtrentlig slik hjulet står nå.. Edit: Ser cambern veldig godt mot steikeovnen jeg har i bakgrunnen der.. Syns ikke det skal være noe mer.. Da blir det bare slitasje på innsiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 I dag har jeg løsnet dempern og fjerna fjøra så det ikke skulle være noe problem å få bmwen lav nok.. Vanskelig å få det til å sette seg når man ikke har mer enn garasjen å kjøre på Ser i dag at 18mm hadde vært bedre, men etter nøye vurdering av hva jeg skal stille inn av camber lengre ut, samt at jeg skal over på 265 dekk, mot 255 på bildene, har jeg og fattern avgjort at 10mm er tilstrekkelig.. Det er jeg også enig i.. I forhold til slik dere ser på bildene nedenfor skal camber justeres så dekket kommer ca 5mm lengre ut, i tillegg til at selve dekket minimum blir 5mm bredere i praksis.. Kanskje litt mer siden dekkets høyde (profil) også bli 3mm høyere som utgjør noe i strekken av dekket.. Dermed ser det kanskje ut til at 10 mm blir for mye, men da får jeg i såfall spenne de fast i dreibenken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Fint stykke arbeid du har gjort på bilen =)) Hvor breie felger har du? 19"? Skal du bruke spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ja er det jeg driver med nå, for felgen har ikke bygd helt ut mot kanten av skjermen.. Tenkte jeg skulle løse det nå med nye spacere.. Bestilte noen 20 mm spacere men ser jo nå at det ble ALT for svært.. Hehe... Så da blir det å bytte de i noen 10 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ja er det jeg driver med nå, for felgen har ikke bygd helt ut mot kanten av skjermen..Tenkte jeg skulle løse det nå med nye spacere.. Bestilte noen 20 mm spacere men ser jo nå at det ble ALT for svært.. Hehe... Så da blir det å bytte de i noen 10 mm Ja, er ikke så lett å blir 100% fornøyd =) hvor breie er de i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 de er 10"ET0.. Racinghart hadde ikke breiere, ellers hadde jeg vel gått for noe MYE bredere og annet innpress så jeg hadde fått utnytta de 4 cm på innsiden av felgen.. 11,5" med ET 35-38 hadde vært perfekt bak der.. Da hadde jeg vel også montert noen feite 305'ere på tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Det har seg også slik at det som gjorde at jeg regnet så feil med tanke på Innpress på de felgene, var at jeg ikke tok høyde for camber.. Når camber ble riktig justert stakk felgene 10-12 mm inni hjulbuen.. Er det jeg prøve å fjerne nå Ser jo ut som om det er en megaglipe melom felg og bue vett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå