BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Du får bytte den ut i M3'en min Hehe.. Ja har vel ganske så lyst til det ja.. Vi får ta å kastebytte
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 *sukk* ja, det er ikke lett... men det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere! Hvertfall blakkere..*sukk* *dobbeltsukk*
Der Barockengel Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Men det å blande sammen unødvendige oppgraderinger og forbaska reperasjoner, det blir litt feil, for det er jo to budsjett.. Jeg er ikke heelt enig i tankegangen din her. Skal man lage omelett, må man risikere knuste egg, så de to sidene ved saken henger nok i alle fall litt sammen med hverandre. Dersom du bytter bilen i en annen, kan du heller ikke være helt sikker på om uflaksen følger deg eller bilen. For å presisere litt: Svensker som finner ut at de skal rygge i bompengeringen er det vanskelig å forsikre seg mot - alternativet måtte være at både en selv og bilen holdt seg hjemme. Og det vil vi jo ikke.
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Hehe.. Jeg vet ikke jeg ass.. Kanskje det er meg uflaxen følger.. *Sukk* Er så lei problemer med bilen.. Sinnsykt lei... Uff.. Får bare prøve å fikse det så billig som mulig..
Spiritus Sancti Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Sier bare en ting.. Hvis du bestemmer deg for å lage en "budsjett" e30 m3 med s38 motor, så blir den uansett 150k dyrere enn planlagt.. Hehe
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 *Glise* S38 og budsjett i samme setning kræsjer.. Prøvde det nettopp i word og det kom setningsfeil med en gang.. Hvor mye har du kostet på?
vetu03 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt.
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt. du må få laget deg en tråd du!
hylle Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Dersom du setter opp et budsjett skal du doble prisen og plusse på 30%, først da har du den riktige prisen. Forskning
vetu03 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt. du må få laget deg en tråd du! hehe, å da blir den ferdig fortere? Hehe.... Ja, jeg skal få gjort det;) Må bsre vente til sommeren, så jeg kan få lurt kevin til å ta noen fete bilder av den;) hehe...
BreitBau Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Dersom du setter opp et budsjett skal du doble prisen og plusse på 30%, først da har du den riktige prisen. Forskning Det er så lenge siden at jeg husker det ikke engang.. Men jeg TROR jeg hadde budsjett på 75000 kroner.. Så det stemmer faktisk det du sier der..
BreitBau Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt. du må få laget deg en tråd du! hehe, å da blir den ferdig fortere? Hehe.... Ja, jeg skal få gjort det;) Må bsre vente til sommeren, så jeg kan få lurt kevin til å ta noen fete bilder av den;) hehe... Vegard var nede og prøvesatt stolene i går.. Viste han samtidig nye objektivet og nye trefots-stativet jeg kjøpte i forrige uke..
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Heheh, budsjett og bil gennerelt kræsjer... Derfor jeg ikke har noe budsjett, men så kommer jeg vel sikkert asldri til å bli ferdig heller.. går bare møkka treigt med alt. du må få laget deg en tråd du! hehe, å da blir den ferdig fortere? Hehe.... Ja, jeg skal få gjort det;) Må bsre vente til sommeren, så jeg kan få lurt kevin til å ta noen fete bilder av den;) hehe... hvis ikke får jeg ta ansvar og knipse noen ordentlige... du ser jo på facebook at jeg har blitt litt bedre, enn de bildene jeg tok på våler Vegard var nede og prøvesatt stolene i går.. Viste han samtidig nye objektivet og nye trefots-stativet jeg kjøpte i forrige uke.. merker et ønske om oppgradering av stativ her i gården hehe... men det er lite og lett å ha med seg på tur, men burde nok insvistere i et stort et...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå