Frode H. Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Jeg synes M3 E36 4dører er utolig pen, Hvis den er ORGINAL!Den blå som tilhører Tim røsand kjører på bmwccn, har ikke den noe alvorlige bremser, mener å si jeg har møtt dama hans i den bilen og de bremsene ligner de som sitter på E39 M5. Bilen er vel også hente fra tyskland og er 100% orginal M3 sedan(da mener jeg levert som M3 sedan fra fabrikk), hun nevnte også at det var nr 2 i *Norge som er orginal E36 sedan. Hvis jeg ikke tar helt feil så står det noen Porsche bremser på bilen til Røsand. Når det gjelder innleggene til H_c så tar det litt tid å venne seg til de men etter en stund er de mest underholdende. Jeg er forresten sikker på at den rusten som var på den bilen er borte nå etter den helgen i garasjen.
H_c Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 bilen er 100% rustfri, fatter ikke hva dere gnåler etter!?!?!??! Og dessuten alt dette maset om ombygget eller ikke, hva har det å si da?? Bilen har jo samme utstyr, samme deler og samme prestasjoner. Herregud, om den er ombygget eller ikke spiller NULL rolle! Ombyggde biler er billigere og dermed får du mer bil for pengene! Så jeg har INGEN betenkeligheter med å kjøpe en ombygget bil! Og at firedørsen er både penere og råere enn coupe-en er det heller ingen tvil om. Og til deg som har prøvd mange 321hk-er og blitt skuffa, du bør heller se litt på speedometeret enn å kjenne etter om stolryggen brekker! Det er slim to NONE biler som henger på en m3 over 100km/t...
Tommy Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Jeg derimot er redd for att min blir kjørt mer på bane med enn pusset og gnikket på Du har forstått det! Bil er til for å brukes! Og til trådstarter: Jeg er med på et race jeg også, men jeg har bare 195 hk.. Jeg kommer nok også til å bruke GT'en min, også på bane, men det er forskjell på å bruke, og på å bruke opp.
Ole@Automote Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Vi med 321 hk motoren LER RÅTT av gt klanen! postkassegrønn taperbil! Er litt enig i det med postkassegrønn bil, den fargen der er ikke bra. Ble brukt i england når de kjørte race sansynligvis for det var den billigste fargen de fikk tak i. Hadde sikkert stått på lager i årevis
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 BRG er en av de råeste fargene man kan få på en BMW. Og at E36 sedan er penere enn coupe, er iaf latterlig å si
Sperre Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 bilen er 100% rustfri, fatter ikke hva dere gnåler etter!?!?!??! Og dessuten alt dette maset om ombygget eller ikke, hva har det å si da?? Bilen har jo samme utstyr, samme deler og samme prestasjoner. Herregud, om den er ombygget eller ikke spiller NULL rolle! Ombyggde biler er billigere og dermed får du mer bil for pengene! Så jeg har INGEN betenkeligheter med å kjøpe en ombygget bil! Og at firedørsen er både penere og råere enn coupe-en er det heller ingen tvil om. Og til deg som har prøvd mange 321hk-er og blitt skuffa, du bør heller se litt på speedometeret enn å kjenne etter om stolryggen brekker! Det er slim to NONE biler som henger på en m3 over 100km/t... En ombygget ville jeg aldri ha kjøpt, det er min mening. Og en ting til, uansett om du har 321 Hk som du sier så ligger det vel så mye på han som kjører bilen. Men uansett lykke til
Stjernstedt Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Det ligger en ganske så strøken M3 Sedan på en svensk annonse side, synes det er pent http://www.bytbil.com/largepics.cgi?seller=bilhuset®no=ZZN232&picname=http://www.bytbil.com/images/bilhuset/ZZN232-1000.jpg&allpics=1
mEhE Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Det ligger en ganske så strøken M3 Sedan på en svensk annonse side, synes det er pent http://www.bytbil.com/largepics.cgi?seller=bilhuset®no=ZZN232&picname=http://www.bytbil.com/images/bilhuset/ZZN232-1000.jpg&allpics=1 var ikke noe feil med den nei.. blir liksom en småtøff familie racer men coupe er fortsatt finest.
gsrl Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Hahaha, skal kjøre fra dere alle med min polo -99 modell 1,4 liter.. HUSK at æ e gæærn..Hehehe
Nils Jørgen Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 En Coupe forventer man er rask og sportslig. En Sedan har man ikke samme forventningene til. Når en Sedan ER rask og sportslig,blir det ekstra gromt. Det ser man igjen på M5... Er nok derfor endel liker Sedaner bedre enn Coupeer. Synes Sedan er pent vist bilen er ett pent eksemplar.
prebols Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 En Coupe forventer man er rask og sportslig. En Sedan har man ikke samme forventningene til. Når en Sedan ER rask og sportslig,blir det ekstra gromt. Det ser man igjen på M5... Er nok derfor endel liker Sedaner bedre enn Coupeer. Synes Sedan er pent vist bilen er ett pent eksemplar. Den er pen, men hadde vært mye pener i coupè utgaven ja. Coupè har små detaljer av utstyr som standard i forhold til sedan.. Feks el vindu er standard på e36 coupe. Har testet en 321hk m3 ombygd sedan. Men det var ikke alt for imponerende drag, men når man kikket på speedometer nåla plutselig var oppe i 220, skjønte man at det var en rask bil
///M Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Min bil er en e36 estorilblå M3 fra 1996. 3,2 liters motoren med 321!!! hk. Grommt som faen! Bilen er dønn strøken, med nydelig lakk og farge. Sort skinn interiør. 18" m5 kopier med 225, 40, 18 Hancook ventus rs2 dekk. Bilstein Pss9 fully adjustable coilovers. M3 Gt crossbrace under bilen. H&R swaybars foran og bak. Samt swaybar-feste forsterker sveiset på bilen. ( Turner Motorsport ) Racing Dynamics stabilisatorstag fremme og bak. Nopava understellsbehanmdlet hos Olav.S.Lunde i juni 2006. Holder på å montere litt grommt utstyr nuh, og så skal min faste bmw mekaniker gå over bilen og ta en stor service, og SÅ er det full gass! Kommer nok noen bilder av bilen så snart jeg blir ferdig og får vasket den igjen. Gutter og jenter, dette er solide saker, og jeg sier det bare en gang for alle, INGEN av dere kommer noengang til å klare kjøre fra meg! denne er vel ikke din?
336mik Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Haha..321 sugehester..begynner vel strengt tatt å gå en del motorer med overlading her i landet også..også m-motorer..er en spøkefugl han h_c gitt..
Anbefalte innlegg