Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett om det er ett pressebilde eller ikke.. Og om den er møkkete eller ikke. Tenkte faktisk ikke over noen av delene..

Det jeg tenkte over var at coupe'n har bredere baklykter og da tilsvarende smalere bagasjelokk i forhold til sedanen.. Bildene kunne gjerne vært byttet om for meg, hadde fortsatt ment det samme.

En coupe er finere enn sedanen (mener jeg).. Men en sedan er mye mer praktisk enn en coupe.

Og diskusjonen om hva som er finest blir vi aldri enige om uansett.

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

haha, bra bilder for sammenligning ja!

SAmme det, vi gidder IKKE løse verdensproblemer med å bestemme oss for om sedan eller coupe er finest. Vi kan kun konkludere med at coupe'er er favoritten hos vennene våre med bart og sandaler, og at sedanen er bilen for kjennere, for de voksne, og for de som har RÅD til sedan!

Sedan er som kjent dyrere når man kjøper de nye..

Litt sånn som med folk som kjører porsche boxter.. " aha, hadde ikke råd til en 911?"

Skrevet

SAmme det, vi gidder IKKE løse verdensproblemer med å bestemme oss for om sedan eller coupe er finest. Vi kan kun konkludere med at coupe'er er favoritten hos vennene våre med bart og sandaler, og at sedanen er bilen for kjennere, for de voksne, og for de som har RÅD til sedan!

Litt sånn som med folk som kjører porsche boxter.. " aha, hadde ikke råd til en 911?"

haha, ja du har litt rett i det, egentlig... jeg savner en touring M3 jeg... som kan ta Audi RS4...

Nye BMW M3 bør komme i stasjonsvogn og sedan spør du meg..

Skrevet

og vi kan uansett alder, rase eller kjønn være enige om at COMPACT'en er den styggeste! det er det INGEN tvil om!! kjenner bare en person som syns den er fin, og han har en selv.

Men angående å slette dennne threaden. For noe sludder. Man skal tåle å bli litt provosert, og man skal tåle littegrann IKKE ondsinnet drittkasting. Ellers blir vi en gjeng med nikkedukker som sitter og slikker hverandre i rumpa og er enige i alt.

Skrevet
og vi kan uansett alder, rase eller kjønn være enige om at COMPACT'en er den styggeste! det er det INGEN tvil om!! kjenner bare en person som syns den er fin, og han har en selv.

Men angående å slette dennne threaden. For noe sludder. Man skal tåle å bli litt provosert, og man skal tåle littegrann IKKE ondsinnet drittkasting. Ellers blir vi en gjeng med nikkedukker som sitter og slikker hverandre i rumpa og er enige i alt.

slette tråden blir for dumt! ikke gjør det...

Forresten helt enig med deg mth Compact'en... fæleste BMW noen gang har gjort

Skrevet
E36 compact er faktisk penere enn E46 compact, som har de der idiotiske greiene rundt lyktene:

Ja det er jeg enig i... tror vi skal være fornøyde med at BMW faktisk har så få stygge modeller som de faktisk har.. er jo bare Compact'ene og X3 som er direkte uspiselige..

Skrevet

Mange som mener compact er den styggeste bmw'n, men så har mange forandret mening også da..

Setningen: "Jeg liker egentlig ikke compact, men denne var rå" .. Har vel gått igjen mange ganger her på bimmers..

e46 compacten synes jeg ikke noe særlig om, da pga lyktene foran..

Men personlig(såklart) synes jeg compacten er fin (og det har begynt å bli mange av oss :) ) Men at den er den styggeste?? Nei, definitivt ikke..

Skrevet

I all verden?!

Når ble det billigere å kjøpe ny coupe enn ny sedan?

Nytt for meg hvertfall...

Når det gjelder m3 sedanen i tråden her synes jeg det kan være vel så fint som coupeen, men coupeene til bmw har gjerne finere linjer enn sedanene.

Skrevet
denne er vel ikke din?

Mangler vel et par ting som heter dører?

denne er vel ikke din?

du ser vel at han har sedan? du poster bilde av coupe :)

:oops::oops:

jeg matcha bare fargen og la inn og trodde d var den.

alkohol er ikke bra.....

Skrevet
":29cjrqdq]

I all verden?!

Når ble det billigere å kjøpe ny coupe enn ny sedan?

Nytt for meg hvertfall...

Når det gjelder m3 sedanen i tråden her synes jeg det kan være vel så fint som coupeen, men coupeene til bmw har gjerne finere linjer enn sedanene.

Dette var nytt for meg også, men neppe sant da.... :lol:

Skrevet

JA flere M-biler i stasjonsvogn hadde vært knall. feks E39 M5 hadde vært helt rått eller E60 for den saks skyld.

Når Maze skriver at sedan har smalere lykter enn Cupè, kaster vel Maxe litt stein i glasshus for den E36 med smalest og mest klumpete baklykter sitter jo på compact og touring:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...