H_c Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 Stemmer det PK, sedanens ramme er stivere, og jeg har YTTERLIGERE strammet den opp. Så, we will pussssj harter, ant we will sii. ( som loeb sier)
Mr.Plow Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Helt rå bil selvfølgelig med 3.2, men den estoril blåfargen er jævelig døv. Liker ikke sedan karosseri på M3 heller.
Gunnar Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 R Andersen har vel hatt flere E36 M3 om jeg ikke husker feil? To? Og sist gikk han fra en utrolig pen E46 328Ci kompressor (som forøvrig ble solgt til Sola/Sandnes et sted) til to stk E30 M3... Er ellers ikke akkurat få som kunne kjøpt seg en E36 M3 her inne om de ville. Thorleif her inne har en M3 GT og en M3 CSL.. pluss en haug med andre biler, så du kan jo prøve å yppe med ham..
R Andersen Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 og du med cope estoril for fem år siden, jeg blir nysgjerrig, hvorfor e30 nå? jeg har ogsp tidligere hatt e30 m3, men man må da følge evolusjonen? newest er alltid best? eller? Fordi en E30 med S50B32 er kjappere enn en E36 med samme motor.. Den estorilblåe coupe`n jeg hadde, har vært den beste bilen jeg noensinne har hatt, og jeg savner den sinnsykt! Grattis med en fin bil med en morsom motor!
mAZE Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Rope: Kaster ikke noe stein i glasshus da.. Her er det snakk om sedan og coupe... Verken touring eller compact har noe med denne latterlige diskusjonen å gjøre egentlig.. Og såklart vet jeg at baklyktene mine er mye mindre enn både coupe og sedan..
PK Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 ...han fikk i alle fall full fart i tråden! Liker egentlig slike tråder. Morsomt å se hvor lite som skal til før folk lar seg rive med. Det som er synd er at det bare viser at vi alle har fritidsproblemer....
bimmerdude Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Til dere som lurer så er det gjort forandringer i karosseriet som omtrent ingen er klar over. Nå får jeg sjangsen til å skryte litt av meg selv også. Men det er fakta. Har aldri hørt om noen som vet dette. HV og Tarjei sier f eks at det er forskjell på M3 og de andre modellene sine rammevanger foran men de tar skammelig feil. Det er ikke forskjell på M3 og 316-328 karosseri (bortsett fra de smådelene som kan sveises på), men det er forskjeller etter når de er produsert. Alle modellene fra og med 1995 mod E36 fikk kraftigere rammevanger foran. De er mye tykkere enn tidligere. Sannsynligvis for økt kollisjonssikkerhet. Så er dette en 316-318 fra før 1995 så har den feil rammevanger. Høres ut som denne fyren har null teknisk innsykt BTW. Har du noen gang skrudd på en bil HC? Greit å skryte av en fin bil men koster ikke akkurat mye å bygge seg en M3. Jeg vet hvor lite det koster så jeg gidder ikke nevne det engang. Grunnen til at du har sedan er åpenlyst at de er mye billigere å bygge på og mye lettere å finne en sedan som er "norsk" enn en coupe.
bimmerdude Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Stemmer det PK, sedanens ramme er stivere, og jeg har YTTERLIGERE strammet den opp. Så, we will pussssj harter, ant we will sii. ( som loeb sier) Jeg har hørt det motsatte. Så også noen tall på dette og coupe'en er stivere til du kan motbevise det. Er en ting som er kulere på Coupe'en det er at den har lavere tak. Men jeg synes at dørene er for lange.
MR.H Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Stemmer det PK, sedanens ramme er stivere, og jeg har YTTERLIGERE strammet den opp. Så, we will pussssj harter, ant we will sii. ( som loeb sier) Jeg har hørt det motsatte. Så også noen tall på dette og coupe'en er stivere til du kan motbevise det. Er en ting som er kulere på Coupe'en det er at den har lavere tak. Men jeg synes at dørene er for lange. Trenger ikke å være smart for å skjønne at Coupen har stivere kaross, kaross med 4 dører, kontra ett med 2 dører. Sier seg selv. Så H_c zetor'n din er nok ikke stivere en coupen gett
Tommy Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Å iallefall ikke, når bilen til H_C er bygget på et 1991 320 karosseri
gkjernaas Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Blir litt surrete i huet av å lese all denne kranglinga, men før jeg sier noe om hva som er best av coupe og sedan, vil jeg gjerne høre med TOREBMW hvem som har lurt han til å tro at ei råtten porsche turbo kjører fra en M3??? Det lurer jeg virkelig på, for her i bygda har vi påvist det motsatte, og porsche-sjåføren trodde ikke sine egne øyne... Er det slik med alle som kjører porsche? Og hvor finner du de fakte du skriver opp? M3 0-100 på 5,5? Har kun sett 5,2 jeg (men nekter ikke på at jeg tar feil her... tross alt menneskelig... hehe) Til alle som mener at det er "teit" med ombygde biler, vil jeg gjerne at de besøker www.kjernaas.tk... Sjekk den M3 cuope'n der... Den er da rett og slett skamrå, og med mindre en har en sjette sans merker man ikke noe forskjell på stivheten på bilene, tross at org M3 har over 1000 flere sveisepunkt! Det er i teorien en forskjell, men er ikke merkbart om en stiver opp den ombygde litt! Og til sist... Det må da vel være folk som er enig med meg i at sedan er pene biler, men at det hører 5(eller høyere)-serie til!? NB! Er da litt morsomt med sånne tråder og da!? Får liksom opp trøkket litt...
Magnus Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 HaHa, denne bilen ser ut til å få et godt rykte på seg fra oss på forumet Tragisk tråd! Hadde vel vert bedre å spurt etter komentarer positivt / negativt om bilen din H_c? I steden for å komme her å fortelle oss at bilen din er "super grom" ? Sjønner ikke helt tanken om hva denne tråden skulle bli til..
Anbefalte innlegg