PK Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Roar - H_c = 1 - 0 DU kan jo komme til Stavanger å kjøre mot H_c.... Viss du tør.
Analex Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Og til det svarer jeg: IKKE FAEN lille drittunge!!!! Tåpelig utfordring, du må da forstå at jeg ikke kan reise rundt halve norge og kappkjøre med hver og en av alle dere pissonger som tror dere har raskere bil enn meg. ? Hallo? er dere 12 år eller? idioter! Og bår ble egentlig en e34 m5 en dårlig bil? for alt jeg vet går den bedre enn m3-en? Jeg syns m5 er pretty grommt jeg! Nei lille gutt, finn noen andre og ypp mot, jeg biter ikke på slikt vas! skuff..
olejørgen Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Store ord og fleskefett henger seg skjelden fast i halsen
Hylland Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Roar - H_c = 1 - 0 DU kan jo komme til Stavanger å kjøre mot H_c.... Viss du tør. Skulle gjerne gjort det, men H_c vil jo ikkje... Eg gidda ikkje å komma ned der for så å få eit nei om kappkøyring... Men men, ein vakker dag vekse vel du H_c opp sopass at du står for det du seier!
H_c Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 Hylland, vi treffes kanskje på et bmw treff eller en bane en gang...
javewl Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Hvilken bil har du til å stille opp med mot en m3? Han har jo til og med sakt selv at den er banerigget =)
MPålwer Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Underholdning detta ja. husker ikke når,men leste no om robotene som satte sammen bilene,husk det at det er mennesker som lager programvaren da. Men artig lesing. hehe
Hylland Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Hvilken bil har du til å stille opp med mot en m3? Han har jo til og med sakt selv at den er banerigget =) Skreiv jo lengre oppe at eg skulle køyra ein E34 M5... Sjølv om H_c sin bil er banerigga, så vil ikkje det sei at han vinne... går ein del på sjåføren og!!!
PK Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Hvilken bil har du til å stille opp med mot en m3? Han har jo til og med sakt selv at den er banerigget =) Skreiv jo lengre oppe at eg skulle køyra ein E34 M5... Sjølv om H_c sin bil er banerigga, så vil ikkje det sei at han vinne... går ein del på sjåføren og!!! Du er jo nesten like selvgod som H_c når du tror selv at du lett tar ham med en bil som verken er raskere eller bedre enn hans.
Ballder Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Hylland skrev: Okay ein liten utfordring for å sjå om du er så tøff som du skal ha det til!Du tar med deg bilen til Gudvangen, så tar me eit løp der innsatsen er bilen... Eg køyre ein M5 og du M3en din...Vinnaren går heim.... Den hadde jeg glatt meldt meg på med cab'n min også. Tydeligvis den som kjører dårligst som får bilen her.
javewl Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Det går mye på sjoføren også ja. Kunne jo blitt spennende dette!
Hylland Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Hylland skrev:Okay ein liten utfordring for å sjå om du er så tøff som du skal ha det til!Du tar med deg bilen til Gudvangen, så tar me eit løp der innsatsen er bilen... Eg køyre ein M5 og du M3en din...Vinnaren går heim.... Den hadde jeg glatt meldt meg på med cab'n min også. Tydeligvis den som kjører dårligst som får bilen her. Meinte taparen... Hehe
Hylland Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Hvilken bil har du til å stille opp med mot en m3? Han har jo til og med sakt selv at den er banerigget =) Skreiv jo lengre oppe at eg skulle køyra ein E34 M5... Sjølv om H_c sin bil er banerigga, så vil ikkje det sei at han vinne... går ein del på sjåføren og!!! Du er jo nesten like selvgod som H_c når du tror selv at du lett tar ham med en bil som verken er raskere eller bedre enn hans. Eg har ikkje peiling på om eg hadde tatt han eller ikkje, men i Gudvangen hadde eg hatt ein KLAR fordel... Eg kjenne vegene og det gjere ikkje han! Men innlegget var vel i hovedsak lagt inn for å sjå om det var noko bak all skrytinga til H_c, men han tør tydelegvis ikkje å køyre om kapp... Skjønner han godt... Hadde vært surt å "gi" vekk ein E36 M3!!!
Kevin=) Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 er tingen å race? den som vinner er best? jeg tror ikke det ass. men HC kan i grunn bare gå å legge seg, skjønner ikke hvorfor en har sånn oppførsel. var han født i går eller har han ikke blitt lært opp ordentlig. Ja greit, du har en m3 Hc, men som bilen din har du selv en hjerne og når den hjernen du har ikke funker så funker den du har i bilen din også veldig dårlig.. hvis tingen for deg er å være best så ja værsigod, men enmanns lada er en annen mans merce.. vær glad med det du har, men du trenger ikke gå rundt å irritere andre om at du er best i alt og har best bil. det vet vi alle at du ikke har. Er mange folk her med m3 og ombygd m3 og diverse andre biler som m5 og biler med turbo, kompressor osv..mange av de har peiling på bil og de vet også hvordan man skal kjøre bilen sin. jeg gleder meg til å se deg på banen engang i fremtiden!! håper du imponerer alle bimmers folkene, ellers har du hvertfal mistet min respekt.. og tro meg noe du vil ha så er det respekt!!!
Anbefalte innlegg