Gå til innhold

Påmelding Gatebil 14/16 juli

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Et sted må de jo gjøre av alle teltene og folkene.. hadde vel blitt helt mongis om alle skulle slå opp telt på gokartbanen..

Har aldri vært på campen selv.. hvor langt er det derfra til banen?

Kommer helt anpå, i september var vel første gang med partytelt? Da var det oppe ved parkeringsplassen før bakken ned til gokartbanen. også var det en del busser og campingbiler der osv... Og camping på jordet på venstre side av veien opp til rudskogen rett etter innkjørselen fra hovedveien. I juli i fjord var det jo camp både der partyteltet var i september, og på svære plasser nedi skævven der, og store jordere enda videre ned i skævven, vi lå lengst fra, da var det 10-15 min å gå opp til banen... Men da var det jo SYKT mye folk, 23 000? Skulle tro det ble likt på juli campen i år som i fjord... Mulig det lå folk på glattkjøringsbanen i juli i fjord som det har gjort før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun lov å sove på campen i år, så hvis du har bil på utstilliga får du ikke lov å sove i den, men nå skulle det visst gå vakter rundt der om natta.

Men hva om du har lyst til å kjøre dan etterpå, da blir du pokka nødt til å sove rett ved siden av en full faen med grillpølse i kjeften, bar overs, ølvom og svette til langt utpå morrakvisten :lol:

Men det er nå sånn gatebil en gang har blitt :wink:

Ingen sure miner fra min side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noe problem å kjøre bilen ned på partycampen om kvelden å oppigjen neste morgon? bortsett fra lang køøø sikkert. Blir det mange biler noda fra bimmers.no? skal sikkert nedover men har ikke helt bestemmt om jeg skal stille ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...