ehrnst Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 jævlig dritt man må sove på den talentløse partycampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Et sted må de jo gjøre av alle teltene og folkene.. hadde vel blitt helt mongis om alle skulle slå opp telt på gokartbanen.. Har aldri vært på campen selv.. hvor langt er det derfra til banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 spørs hvor hard man er på flaska men tenker ca 15min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Et sted må de jo gjøre av alle teltene og folkene.. hadde vel blitt helt mongis om alle skulle slå opp telt på gokartbanen..Har aldri vært på campen selv.. hvor langt er det derfra til banen? Kommer helt anpå, i september var vel første gang med partytelt? Da var det oppe ved parkeringsplassen før bakken ned til gokartbanen. også var det en del busser og campingbiler der osv... Og camping på jordet på venstre side av veien opp til rudskogen rett etter innkjørselen fra hovedveien. I juli i fjord var det jo camp både der partyteltet var i september, og på svære plasser nedi skævven der, og store jordere enda videre ned i skævven, vi lå lengst fra, da var det 10-15 min å gå opp til banen... Men da var det jo SYKT mye folk, 23 000? Skulle tro det ble likt på juli campen i år som i fjord... Mulig det lå folk på glattkjøringsbanen i juli i fjord som det har gjort før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 kun lov å sove på campen i år, så hvis du har bil på utstilliga får du ikke lov å sove i den, men nå skulle det visst gå vakter rundt der om natta. Men hva om du har lyst til å kjøre dan etterpå, da blir du pokka nødt til å sove rett ved siden av en full faen med grillpølse i kjeften, bar overs, ølvom og svette til langt utpå morrakvisten Men det er nå sånn gatebil en gang har blitt Ingen sure miner fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Programmet ute; http://www.gatebil.no/index.php?id=962&pageid=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 er vel ikke noe problem å kjøre bilen ned på partycampen om kvelden å oppigjen neste morgon? bortsett fra lang køøø sikkert. Blir det mange biler noda fra bimmers.no? skal sikkert nedover men har ikke helt bestemmt om jeg skal stille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 jo flere jo bedre.håper det blir en god gjeng jeg.treffe flere her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 jg SKAL i hverfall ditt.. må det azz.. var der i fjor.. sykt morro:) av det jg husker da:)hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 MÅ på rudskogen..gikk klipp av våler pga konfirmasjon til søstra...!! Gleder meg som en liten unge på julaft`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har også meldt meg på med bimmers standen og har fått adgangstegn idag. Hvordan er det mulig å kjøpe merker til bilen? Kommer du Gunnar? Jeg kommer til å være der hver dag (fredag-søndag) ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg har også meldt meg på, men kan man stille ut bilen bare på lørdagen eller må man være der hele helgen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå