JanErik E30V8 Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Noen kjente som kjøpte den? Begynner å bli mye heftige BMW`er hjemme nå.... Må nok flytte hjem med mine snart,,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hvilken pris sto denne til??? Har ikke fått med at denne var til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Sinnsykt rått å ha en m3 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Noen kjente som kjøpte den? Begynner å bli mye heftige BMW`er hjemme nå.... Må nok flytte hjem med mine snart,,,,,, Begynner å bli alvorlig mykje rått på Åndalsnes nå. Tor Ivar Åndal var det som kjøpte denne. Edvard har kjøpt seg Cossie vingebil å nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Sikkert heftig og jævli fin spør du meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Er det kanskje han som er redd for at toppakningen er def på teknisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå