Gå til innhold

Audi erfaringer..

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, sønnen til min søster kjøpte seg en S3 quattro. Ikke samme motor, men det virket som en absolutt grei bil. Har ikke kjørt den så mye, men den ligger virkelig godt i svingene. En av gangene da jeg satt på lå vi i ca 140 km/t i skarp sving.. Hva har du tenkt å bytte til nå da, jimc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff! vi har en audi a6 quatro hjemme.

ingen rust eller noe er en 1998 model. det som er så rart er at det jeg klarte å slenge en fastnøkkel i bilen for ca 5 årsiden gikk av en lakk flekk på 2 cm ca. det som er så rart! er at rusten ikke har spredd seg en dritt. bare holdt seg der ;)

eneste positive med Audi som jeg har å tilføye :P

men det kan jo ha noe med han bilen er galvanisert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sønnen til min søster kjøpte seg en S3 quattro. Ikke samme motor, men det virket som en absolutt grei bil. Har ikke kjørt den så mye, men den ligger virkelig godt i svingene. En av gangene da jeg satt på lå vi i ca 140 km/t i skarp sving.. Hva har du tenkt å bytte til nå da, jimc? :)

Tja.. Mest sannsynlig den nye X3`n i første omgang tipper jeg.. Fikk høre at 2.0d får automat, og da blir det nok en automat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamerat av meg har den 04 Audi A3 1.6l, bilen er kjempe fin den :!: kan ikke komme på noe negativt, bortsett fra en litt liten motor. Men faren hans har en 06 VW Passat 2.0 TDi med DSG, den går faktisk ganske bra.

Så den 2.0 TDi'n i A3'n er nok bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytter du ut X3'en da "jimc"? Og eventuelt skal ha deg en ny en? Bare nyskjerrig asså :wink:

PS: A3 er en fin bil (så lenge den ikke er kolisjonskadet da :lol: ), og den motoren er riktig så bra..spesielt på forbikjøringer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytter du ut X3'en da "jimc"? Og eventuelt skal ha deg en ny en? Bare nyskjerrig asså :wink:

PS: A3 er en fin bil (så lenge den ikke er kolisjonskadet da :lol: ), og den motoren er riktig så bra..spesielt på forbikjøringer=)

Årsaken til at jeg byttet ut X3`en er at jeg skal kjøpe meg båt + at jeg slipper å tape stort på bilen når faceliften til X3`en kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har en 06 A3 2.0TDi sportsline som eg har kjørt en del..

Er ikkje noe tilhenger av Audi sånn i det store og det hele, men denne her er en slikkelig milsluker. Er chippet til 180Hk og det blir litt mye for fremhjulene å ta seg av, men utenom det er det en sjefsbil. Uten at eg ville hatt det selv da, men............

Ganske fin å se til og etter ett par diskre mods....

7_1149075464961.jpg

Kan nå nevne at den er til salgs og da i samme rennet mens eg holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...