Haug Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som veit om noen svenske nettsider hvor man kan finne alt av "brukt" utstyr/deler til bmw? Driver å kikker etter skinnseter til en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Nå er ikke dette i Sverige, men i Tyskland. Car-Parts-Müller har alt av interiør til BMW. Alpina felger har de også.. De selger forøvrig kun komplette sett, så det er ikke mulig å kun kjøpe framstoler eller bakseter av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 sjekk autopower.se der finner du MYE! jeg skaffa meg vader interiør derfra f eks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er vader interiør jeg har lyst på også. Hva gav du for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 8500 svenske.. = 7000 norske med den dagens kurs meget rimelig spør du meg. Dønn strøkent, svart skinn, komplett med dørsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Oi, det var ingen dårlig pris syns jeg Da skal jeg sjekke ut den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg sier ikke at ALLE selger så billig men. Plutselig er man heldig. Mitt tips til deg er å sette ut en ønskes kjøpt annonse der. Jeg gjorde dette og etter 3 timer datt inn en kar som hadde hvitt vader interiør, så 1 dag senere han med det svarte som jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Yes. Legge inn en annonse en dag, så får vi se hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 gi tilbakemelding i denne tråden da om hvordan responsen blir og ved et evt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det skal jeg gjøre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå