Zaphod Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei. Vurderer og få tak i en Panasonic cq-c7301n. Virket ganske grei når jeg var innom butikken og testet den men er litt skeptisk angående panasonic Noen som har erfaring med merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Du skal ikke være skeptisk til Panasonicspillerne. Vi selger i bøtter og lassa av dem nå for tiden. Feilprosenten er meget lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ok. Det er jo bare supert for meg har ikke noe erfaring med merket fra før så derfor lurte jeg bare..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg har Panasonic spiller, husker ikke modellnavnet i farten. Er veldig godt fornøyd med spilleren. Masse funksjoner og innstillingsmuligheter. En funksjon som er genial er tiltfronten, gir deg mulighet til å justere vinkelen på fronten. Har bere positivt å si om Panasonic spillere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg har en meget grom panasonic i min bil.. beste spillern jeg har hatt. og har prøvd mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå