fre Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Noen som kjenner til det? Og som gjerne har tid ganske snart? Må lakkere opp bakfangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Noen som kjenner til det? Og som gjerne har tid ganske snart? Må lakkere opp bakfangeren.. Hei, jeg vil anbefale Aas og Nygård lakkering, som holder til på Alnabru i Oslo. Skal selv lakkere hos han de nærmeste dagene.. Syns ikke han var gæren på pris heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Takk.. skal prøve å ringe de og høre om de er ledig før høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Noen som vet om noen andre lakkerere i Oslo og omegn? Tenker både småjobber og hellakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Siden jeg skrev at jeg skulle lakkere hos han de nærmeste dagene kan jeg fortelle at jeg har lakkert hos han og jeg er meget fornøyd. Anbefaler fortsatt Aas og Nygård som holder til på Tveita, rett ved Alnabru. Hvis du er interessert i å reise til Gjerdrum vet jeg om en dyktig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå