Lien Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det noen som veit om noen som syr bilseter? Har lyst til å sy opp setene mine i blått skinn så lurer derfor på hvor mye en salmaker skal ha for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Det finnes mange salmakere. Søk på gule sider og ring og få pris. En som er flink og bl.a. har tatt oppdrag for kongehuset er Arild Broberg http://www.salmaker.com/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg brukte en polsk salmaker her i Bergen, veldig fornøyd med det. Men det blir kanskje litt langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Tenker jeg skal bruke disse folka til og sy litt i E46'n jeg http://www.inredcar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 De så jo meget lovende ut.. Har sendt mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Artig! Jeg fikk svar fra både Arild Broberg og fra inredcar.no og de skulle ha henholdvis 50 000 og 12 000 for å gjøre det. Her tipper jeg det lønner seg å ringe litt rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Det var dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 50tusen? Får håpe du får kongelige seter av det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen steder i Bergen som gjør dette eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 50tusen? Får håpe du får kongelige seter av det da.. For 50 000kr skulle ikke jeg blitt klam æ rævva for i si d sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen steder i Bergen som gjør dette eller ? Bilreperasjoner A.G / Bergen vinylservice / Ellas stue A/S Holder til i Fabrikkgaten, nabobygget til Autoteam.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 For 50000 kan du vel kjøpe ein del nye interiør i staden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hørte om ett firma som heter pitstop ved moss el nå sånt de ordner vist skinn seter o.l syns jeg har hørt d. de driver vist med kompressorer også.(ikke ess nei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hørte om ett firma som heter pitstop ved moss el nå sånt de ordner vist skinn seter o.l syns jeg har hørt d. de driver vist med kompressorer også.(ikke ess nei) Viste ikke at dem gjorde det men. www.pitstop.no i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå