johjoa Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 her har du et bilde... syns ditt blir for stort å klompetet! dette passer bilen din MYE bedre ahaaa... vurderte dette rattet også, men syntes "det klompete" rattet var litt finere. se nøye... litt til... ja... nå snart ser du... ja, dette rattett er mye penere en det du har Det er jo da opp til en hver. hadde det vært min bil, er det den _eneste_ tingen jeg ville ha skiftet. Det rattet der ligner mye på det som står i vår Saab 900se turbo utfor døra... og det rattet liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva med M3 list på bluka, og en veldig lys toning av rutene rundt om? Har han ikke en slik "e46 m3 look" list på bakluka da? Meget pen bil! Hvilke nyrer og hvilken front leppe er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Drit pen den BMW'n din Arild G . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har en slik list på bagasjelokket ja Frontleppa heter RS Velocity eller noe sånn og er kjøpt på http://www.umnitza.com Nyrene er kjøpt på ebay og av ukjent fabrikat, og fargen er "gunmetal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 denne likte jeg, men ratte så ikke så bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Knallfin bil. Liker e36'en nice og clean sånn som din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin318is Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Har en slik list på bagasjelokket ja Frontleppa heter RS Velocity eller noe sånn og er kjøpt på http://www.umnitza.com Nyrene er kjøpt på ebay og av ukjent fabrikat, og fargen er "gunmetal" Hvor har du kjøpt den listen på bakluka? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Nydelig! Beste felgene til E36 uten tvil. Jeg liker det rattet også jeg. Frontleppa er vel egentlig fra www.maxvelocity.net, samme sted som jeg kjøpte splitterne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hvor har du kjøpt den listen på bakluka? Og pris? kjøpte den ubrukt for 400,- av en som hadde kjøpt den som ikke skulle ha den likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Pen bil.. Ingen tvil om det! Hva for en skjerm er det du har under varmeapparatet ditt? Hører det er flere e36-eiere som sikler etter en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Gratulerer sier jeg bare! Din E36 er prikk lik den jeg drømmer søtt om hver natt! ;p "Rett" motor også for en som har mistet lappen, og ikke vil miste den sååå fort igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 vanvittig bra de felgene gjorde seg på bilen din Arild! Kanonbra rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 vanvittig bra de felgene gjorde seg på bilen din Arild! Kanonbra rett og slett! jo da, er strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Pen bil.. Ingen tvil om det! Hva for en skjerm er det du har under varmeapparatet ditt? Hører det er flere e36-eiere som sikler etter en sånn! Skjermen heter PYLE PLHR7IR Vil takke for alle de gode komentarene moro å høre at så mange liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 da var nye skiltplater montert og nye ac schnitzer pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå