R Andersen Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Kjipern med FWD da vel..? Hva slags dekk står Volvoene på? Dunlop SP 9000. Klart det er gøyere med RWD, men Volvo`n ligger faktisk veldig bra på veien/banen! Hva slags motor er i Volvo'ene egentlig? Det er en lavtrykksturbo på 160 hk, som fungerer perfekt på Rudskogen. Man trenger egentilg bare å bruke 3. og 4. gir. Meget lettkjørt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Kjipern med FWD da vel..? Hva slags dekk står Volvoene på? Dunlop SP 9000. Klart det er gøyere med RWD, men Volvo`n ligger faktisk veldig bra på veien/banen! Hva slags motor er i Volvo'ene egentlig? Det er en lavtrykksturbo på 160 hk, som fungerer perfekt på Rudskogen. Man trenger egentilg bare å bruke 3. og 4. gir. Meget lettkjørt motor. Hvordan er det med antispinn på volvoene? Husker jeg irriterte meg "litt" at det var ASC på 323'ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan er det med antispinn på volvoene? Husker jeg irriterte meg "litt" at det var ASC på 323'ene.. Da vil du irritere deg over Volvo`n også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan er det med antispinn på volvoene? Husker jeg irriterte meg "litt" at det var ASC på 323'ene.. Da vil du irritere deg over Volvo`n også.. Var det jeg tenkte, men det er kanskje værre på de siden det er gnagere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Det stemmer..Har du sett meg ? Ja, må ha vært deg, eller iallefall bilen din. Tror det var en tidlig morgen tidligere den uka her. Sørkedalsveien mot Røa, du tok av opp mot Holmenkollen. Pen bil, med deilig lyd. Z3 er absolutt best i Coupé utførelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det kan fint stemme det.. Liker egentlig ikke cabn, men coupen syns jeg er litt tøff..Så er det jo ikke så veldig mange av den Bor du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, bor i Oslo. Hmmm... Begynte å tenke på at jeg har lyst på en M-Coupé nå jeg. Trenger ikke bakseter uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Heftig bil det, men syns de er veldig dyre. En 150-200 ekstra fra 2.8'n.. Får mye fin trim for 150.000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =21&tot=39 430 for en 98mod..De holder seg godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja, da var det vel overstått, uten taking eller andre ulykker. Det var fantastisk gøy, men problemet er at det er altfor kort/lite kjøring. Jeg hadde mine desidert beste tider på finaleheatene, både på GoKart og BMW. Akkurat begynt å få inn formen og rytmen, så er man ferdig... Slik var det iallefall for meg, som verken hadde kjørt GoKart eller kjørt på bane før. Hadde nok hatt mye utbytte av å gjøre det igjen om kort tid, så slipper man å bruke tid på å "lære" alt fra bunnen av. Både på GoKarten, og særlig med bilen, merket jeg desverre altfor sent hvor mye man egentlig kan pushe på. Da mener jeg ikke å dra ut gira på langsletta, men hastighet inn i og i svinger... Er egentilg minimalt man lærer om en bil og en bane på 8-9 runder. Men som sagt, i de helt siste rundene begynte det å stemme, og da var det hele selvsagt over... Blir nok en tur igjen, bare synd det koster såpass mye. GoKart-kjøring blir det definitvt mer av, og det er jo ikke så dyrt. Bilde av 323i'ene og min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Kanskje vi kunne gått sammen en gjeng herifra og vært med på Bmw Race 100. Masse kjøretid der ihvertfall! Om ikke prisen er altfor ille kunne det vært noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Fikk dere ikke kjøre mer enn 8-9 runder?!? Kanskje vi kunne gått sammen en gjeng herifra og vært med på Bmw Race 100. Masse kjøretid der ihvertfall!Om ikke prisen er altfor ille kunne det vært noe.. Hadde sikkert vært moro, men tipper det koster en del, så det kan jo være det er mer aktuelt å leie banen og kjøre egne biler på normalt vis.. evt. satse på å handle oss noen E30er. Så det er en egen E30 325i serie i Tyskland. Kanskje vi kunne startet noe slikt? Budsjettutgave uten motormodifiseringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Fikk dere ikke kjøre mer enn 8-9 runder?!? Hehe, joa... Men det var etter 8-9 runder jeg _begynte_ å få ting på gli. Kjørte 10 min trening, 10 min kvalifsering (beste rundetid), så seks runder finale. Både GoKart og BMW. Thats it... Man bruker mellom 1 og 1,5 minutt på en runde på begge stedene. Hadde forøvrig vært morro å fått til noe med folk her innefra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva ble din beste rundetid på BMW-kjøringen da? Husker ikke helt hva jeg selv kjørte på, men vi fikk vel utdelt noen utskrifter med rundetider? Hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva med att www.bimmers.no leier Rudskogen en kveld? Det hadde vært noe Men det lar seg kanskje ikke gjøres i år,det er jo stadig div arrangement der i ukene og helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva ble din beste rundetid på BMW-kjøringen da? Husker ikke helt hva jeg selv kjørte på, men vi fikk vel utdelt noen utskrifter med rundetider? Hvis jeg ikke husker helt feil. Fikk ikke utdelt rundetidene, men noen ark ble sendt rundt. 1:17:... var beste BMW-runde 1:08:... var beste GoKart-runde Men igjen; jeg vet jeg hadde klart bedre med noen runder til... Vet det er noe alle kan si/sier, men jeg mener det helt seriøst. Hadde nest best tid på GoKarten, BMW har jeg ikke helt oversikt over. Han beste var vel nede i 1:15:... en plass. Vi var vel en 15-16 stk. Og til innlegget ang leie: Hadde vært utrolig artig, kan jo ikke være opptatt der 24-7? Mens jeg var der idag, var det ingen som brukte banen annet enn oss i et par timer. Var der fra 9-17. Svigers kjørte noen runder mot en Porsche GT3 med F430'n på slutten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå