bimmer_boy Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Read the topic:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Ja, det skal ikke være noen forskjell på setene, så dette er bare å sette inn etter det jeg har blitt opplyst om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ja, det skal ikke være noen forskjell på setene, så dette er bare å sette inn etter det jeg har blitt opplyst om.. Har du noen anelse om hva et M5 interiør kan koste? Med dørtrekk og alt mulig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Sett de fra en 15.000 til 25.000 Ikke så enkelt å få tak i..Men det gjør seg værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Sett de fra en 15.000 til 25.000Ikke så enkelt å få tak i..Men det gjør seg værtfall Ja har loka litt på forskjellige ebay lenge nå, har ikke funnet noen. Hva tror du et splitter nytt et koster da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Sett de fra en 15.000 til 25.000Ikke så enkelt å få tak i..Men det gjør seg værtfall Ja har loka litt på forskjellige ebay lenge nå, har ikke funnet noen. Hva tror du et splitter nytt et koster da? Splitter nye kunne jeg ikke tenkt hva hadde kostet endang.. Hør med Car Parts Müller. Dette firmaet har alle slags interiør til stort sett alle BMW modeller. Til og med nye modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Eksklusive deler dette iaf...heldig hvis du finner noe i Norge iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Sendte en mail til autozentrum, og det går ikke ann å kjøpe et komplett M5 interiør. Da må du isåfall eie en M5, interiøret bestilles etter spesifikke koder i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hmm. Jeg ville ikke ha hørt med Autozentrum. Hadde vel mest sansynlig fått samme svar. Det går fint an å skifte til komfort eller M5 seter i min E60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hmm. Jeg ville ikke ha hørt med Autozentrum. Hadde vel mest sansynlig fått samme svar. Det går fint an å skifte til komfort eller M5 seter i min E60.. Skal høre med noen andre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 på de nyere BMW-ene er det faktisk ganske lett å bytte både det ene og det andre.. (BMW)Mini'ene har en helt vill utstyrsliste med retro-fit greier man kan putte inn.. bla a et helt sykt stereoannlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå