dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 er ikke på tide med et lite oppmøte et sted snart da ? er jo ikke alt for mange treff rundt forbi. noen som kunne tenke seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.bmwccn.no/hordaland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 kan alle møte på disse treffene fordi om man ikke er medlem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 I utgangspunktet er det treff arr. av BMWccnHordaland for medlemmer i BMWccn,Norway. Men det er jo en fin mulighet for å "sjekke" ut miljøet,og kanskje bli medlem?? PS! Det forundrer meg litt at det er såpass mange her inne,(og mange andre fora også) ikke er medlemmer. Noen spesielle grunner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 aner ikke hvorfor det ikke er så mange som er medlem jeg. jeg tenkte jeg skulle melde meg inn. men blir jo ikke medlem på sekundet. og søndagen er jo ikke så lenge til for og si det sånn.. var bare det jeg tenkte på. for min egen del så har jeg nesten akkuratt kjøpt bilen. så har ikke kommet så langt at jeg har fått meldt meg inn i noen klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg er medlem i bmwccn. Det samme er flere jeg kjenner. Men vi har alle har vært inne på tanken om å melde oss ut igjen. Grunnen er følgende: Mitt inntrykk av klubben er at man må være ivrig banekjører (noe jeg ikke er) for at et medlemskap skal ha noe særlig for seg. Det finnes rabattordninger, javel. Men disse er ikke bedre enn at det forsvarer årskontigenten med litt margin. Dessuten får jeg like gode rabatter gjennom andre kanaler. Utfra dette vil jeg påstå at bmwccn ikke passer for alle BMW entusiaster. En positiv ting er det flotte medlemsbladet som kommer 4 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 hmm.. jeg meldte meg akkuratt inn. kansje det var dumt... hmm nei får gi klubben en sjangse så finner jeg jo fort ut om jeg vil være medlem eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hver enkelt må jo finne ut om klubben passer for de. Klubben har jo mange fornøyde medlemmer og det er ikke noe i veien for at du skal bli en av de. Så lenge klubbens profil passer for deg ligger jo alt til rette. Men det er jo akkurat her ankepunktet mitt er. Profilen til klubben kan virke litt ensporet, noe som fører til at mange medlemmer forholder seg passive til aktivitetene. (Og til slutt bare melder seg ut igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Joda,jeg forstår at noen har inntrykk av at det omtrent bare er banekjøring som opptar medlemmene.Det er nok også en stor del som deltar på de forskjellige banetreffene.På hovedtreffene på Rudskogen/Våler er det jo flere hundre biler som kommer. Men dersom du sjekker ut terminlistene,f.eks. http://www.bmwccn.no/hordaland/terminliste.htm ,vil du se at en stor del av aktivitetene handler om andre ting.Det er f.eks. flere sosiale treff,cruising,pussetreff,verkstedsbesøk osv. For meg er det også viktig å knytte kontakter i BMW-miljøet i Norge.Dette er fordi medlemmene besitter fryktelig mye teknisk ekspertise..... I tillegg kommer jo alle de forskjellige rabattavtalene som klubben har. I sum er det vel verdt å være medlem!! Så, dj_maz, hjertelig velkommen som medlem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 på rabattavtalene har jeg tjent inn medlemskapet utallige ganger! Har ikke vært særlig aktiv den siste tiden, men det er utelukkende pga jobben. Det ser heldigvis litt lysere ut fremover, selvom denne søndagen kræsjer også... avd hordaland samt rogaland er vel også de underavdelingene som har flest treff også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 siden jeg nå har meldt meg inn så tenkte jeg kansje å ta meg en tur på treffet til søndagen og sjekke miljøet rundt i byen her er jo litt hyggelig og treffe på andre mennesker med samme biler og samme interesse. så håper det blir litt oppmøte på søndag.. Hvis jeg finner veien da er ikke så SUUPER kjennt i bergen. men finner vel nok veien. gulesider er en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Miljøet i klubben tror jeg er bra. Jeg kjenner flere i Hordalandsavdelingen. Bla. formannen, og har ikke noe å utsette på de. Bajaser og idioter vil man finne i alle større forsamlinger, så det er et nødvendig onde når man skal samle mange folk. Kjøring på Våler og Rudskogen er noe jeg ikke har mulighet til å prioritere. Mens kjøring på en liten bane som Eikås ikke er interessant, da det ser ut som ren mishandling av bilen. En bil jeg er avhengig av i jobben. Joda. Vet at hordalandsgjengen har andre aktiviteter også. Cruising utover mot Sotra er et bra tiltak. Men sitter likevel igjen med følelsen av at jeg ikke blir "ekte" medlem før jeg tar den helt ut på bane. Noe jeg ikke har brennende behov for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Styret i klubben er sikkert mottakelig for forslag til andre interessante arrangement, dersom man ikke synes tilbudet er godt nok. Jeg er en av de som ikke pleier å møte opp på pussetreff / cruising etc, men prioriterer banetreffene. Er begrenset hvor mange ting man kan være med på når man ikke koordinerer fritiden selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 "Joda. Vet at hordalandsgjengen har andre aktiviteter også. Cruising utover mot Sotra er et bra tiltak. Men sitter likevel igjen med følelsen av at jeg ikke blir "ekte" medlem før jeg tar den helt ut på bane. Noe jeg ikke har brennende behov for." Dette forstår jeg ikke helt: -Du bestemmer selv om du vil kjøre eller se på. -Du bestemmer selv hvilke arr. du vil prioritere. -Du har selv muligheten til å påvirke driften av Hordalandsavdelingen. Dette gjennom deltakelse på Årsmøtet. -Det hjelper også å delta på div. treff. Kanskje du da får rette "følelsen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Var på mitt første banetreff på Eikås i 2003. Kjørte ikke selv før 2005. Det er underholdende å se på også! Og som ///Molly sier så er det mange andre arrangementer også. For Hordalandsavdelingen inneholder terminlisten 21 punkter, der 12 av dem ikke er relatert til banekjøring. Kanskje du kan spesifisere hva det er du savner / synes skulle vært annerledes når det gjelder happenings utenom banetreffene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå