AC Schnitzer Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Det stemmer. Hva slags pris hadde du tenkt deg og hva slags merke er det? ennå ikke funnet kvitteringen på de, men de er ikke billige så håper å få igjen litt for de...
AC Schnitzer Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Spacere ligner på disse. Man setter spaceren først, deretter felgen. Man slipper å ha en løs spacer i mellom.
lmn Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Og hvor lenge har du tenkt til å la oss by før du bestemmer deg????? Greit å vite om vi får tilslag,idag,imorra,neste år eller om vi ikke får den i det hele tatt???????????????
AC Schnitzer Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Og hvor lenge har du tenkt til å la oss by før du bestemmer deg?????Greit å vite om vi får tilslag,idag,imorra,neste år eller om vi ikke får den i det hele tatt??????????????? Kunne tenkt meg mer enn det som er budt. Får jeg ikke det jeg har tenkt meg så gidder jeg ikke å selge de.
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Ja, og hva hadde du tenkt deg? Hvis du sier det blir det lettere for evt. interesserte å by, så slipper du å lese igjennom skambudene vedkommende gir..
AC Schnitzer Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Ser slike koster 1200 for 1 par og oppover. Så 1200 for 2 par blir halv pris. Bolter følger da med til alle 4 spacera
AC Schnitzer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 bump, Høyeste bud: 1000,- inkl. frakt.
AC Schnitzer Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 fortsatt til salg, ikke solgt ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå