Gå til innhold

Ble truffet av en fyllekjører på moped !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Betyr jo ikke noe hva han har, det er forsikringsselskapet som har mopeden som skal dekke det.

var igrunn det jeg mente ja:)

hvilket forsikringselskap han har vært i kontakt med :oops:

Var i kontakt med forsikringsselskapet mitt igjen for litt siden igjen nå. De skulle kontakte forsikringsselkapet til sjåføren av mopeden nå, sa det skulle ordne seg med felgen også, etter jeg forkklarte hvordan det gikk. Og så gav jeg de skademeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dumme folk vil det altid være!

Kjenner en som ble påkjørt av en mopedist som var helt edru og nektet all skyld for kræsjen fordi bilføreren ikke brukte blinklys inn i krysset han svingte inn i. Mye vits i å nekte når man prøver å kjøre forbi på høyre siden av bilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ofre felgen? du har godt over tonnet med stål og airbagger rundt deg. de finner % i blodet under obduksjonen og da er saken biff

For å si det sånn, ofrer mer en gjerne en felg om det skulle redde en person. Synes det var et særdeles idiotisk utsagn !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare ment som en påkanten fleip fra meg,men det gikk visst hard innpå de sarte sjeler...så da beklager jeg den flåsete uttalelsen. (hadde litt vel høy promille da,og da er det skjeldent lurt å gå på nett eller sende sms. hadde max fylleangst dagen derpå hvis det er noen trøst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare ment som en påkanten fleip fra meg,men det gikk visst hard innpå de sarte sjeler...så da beklager jeg den flåsete uttalelsen. (hadde litt vel høy promille da,og da er det skjeldent lurt å gå på nett eller sende sms. hadde max fylleangst dagen derpå hvis det er noen trøst)

Det er fort gjort !

Uansett så skal det ordne seg med forsikringen, snakket med naboen min isted som jobber der. Hun sa at det skulle la seg ordne med felgen og de andre skadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...