Lien Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Forsikringsselskapene må kjøres hardt for at de skal gi ut noe nå om dagen. Synd det har blitt slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Betyr jo ikke noe hva han har, det er forsikringsselskapet som har mopeden som skal dekke det. var igrunn det jeg mente ja:) hvilket forsikringselskap han har vært i kontakt med Var i kontakt med forsikringsselskapet mitt igjen for litt siden igjen nå. De skulle kontakte forsikringsselkapet til sjåføren av mopeden nå, sa det skulle ordne seg med felgen også, etter jeg forkklarte hvordan det gikk. Og så gav jeg de skademeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hvorfor ofre felgen? du har godt over tonnet med stål og airbagger rundt deg. de finner % i blodet under obduksjonen og da er saken biff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hvorfor ofre felgen? du har godt over tonnet med stål og airbagger rundt deg. de finner % i blodet under obduksjonen og da er saken biff Jøye meg! å hvordan i hellvete skulle han vite om mannen var full? å det er neppe kjekt å ta livet av ett menneske! Full eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Noen dumme folk vil det altid være! Kjenner en som ble påkjørt av en mopedist som var helt edru og nektet all skyld for kræsjen fordi bilføreren ikke brukte blinklys inn i krysset han svingte inn i. Mye vits i å nekte når man prøver å kjøre forbi på høyre siden av bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 folk som ikke bruker blinklys i god tid før sving skulle vært spent fast i gapestokken på torget i 14dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 folk som ikke bruker blinklys i god tid før sving skulle vært spent fast i gapestokken på torget i 14dager Fått i deg sintebrus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 akevitt og kilkenny... nesten samma. tenker på å finne fram aluminiums-balltreet å dra på byn og fortelle noen et sannhetens ord. snart fått formen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 hvorfor ofre felgen? du har godt over tonnet med stål og airbagger rundt deg. de finner % i blodet under obduksjonen og da er saken biff For å si det sånn, ofrer mer en gjerne en felg om det skulle redde en person. Synes det var et særdeles idiotisk utsagn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Folk som kjører i fylla fortjener å kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 var bare ment som en påkanten fleip fra meg,men det gikk visst hard innpå de sarte sjeler...så da beklager jeg den flåsete uttalelsen. (hadde litt vel høy promille da,og da er det skjeldent lurt å gå på nett eller sende sms. hadde max fylleangst dagen derpå hvis det er noen trøst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 var bare ment som en påkanten fleip fra meg,men det gikk visst hard innpå de sarte sjeler...så da beklager jeg den flåsete uttalelsen. (hadde litt vel høy promille da,og da er det skjeldent lurt å gå på nett eller sende sms. hadde max fylleangst dagen derpå hvis det er noen trøst) Det er fort gjort ! Uansett så skal det ordne seg med forsikringen, snakket med naboen min isted som jobber der. Hun sa at det skulle la seg ordne med felgen og de andre skadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå