André Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 har sittet og vurdert dette frem og tilbake nå, hva jeg skal gjøre for å få best lyd bakfra i bilen.. Heller litt mot noen gode 6*9`ere, men vet ikke helt hvordan jeg da skal montere disse i bilen.. For original høytalerne blir jo værende der, og hvis jeg skal bore hull innfor disse vil jo det se harry ut med 4 høytalere.. Har også forstått det slik at det ikke er noen god løsning å prøve å tilpasse noen 6*9`er nedi der de originale står nå... Hva bør jeg gjøre? Noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Bytt ut de orginale med noen skikkelige. Det ser finest ut også. Tror det 5,25" som ligger der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Er det noen 5'25" som spiller like høyt og bra som 6*9`ere gjør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei jeg ville ikke ha plasert 6x9" i hattehyllen, men jeg ville satt en subwoofer i bagasjen og et bra comp-sett forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei jeg ville ikke ha plasert 6x9" i hattehyllen, men jeg ville satt en subwoofer i bagasjen og et bra comp-sett forran. Det er nettopp det jeg har gjort til nå. Men må jo ha noe bedre enn de mildt sagt fissne originale høytalerne som sitter i hyllen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 hvorfor? Fordi all lyden nå kommer forfra, mens det kommer ingenting bakfra.. Det beste er jo hvis lyden kommer fra flest mulige kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Joda jeg forstår hva du mener, men vi har jo ørene vendt forover hehe. Men skal du ha noen form for kinolyd så har du jo bakhøytalere. Skal du absolut ha noe bake som spiller bedre en de orginale kan du jo se på de jeg har i shoppen! f.eks disse Men noen sjekk først om det er 5.25" som er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja det er originalt med 5.25" i hattehyllen på E34. Men med bittelitt modding får du greit i noen gromme 6.5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja det er originalt med 5.25" i hattehyllen på E34. Men med bittelitt modding får du greit i noen gromme 6.5". Noen har 4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja det er originalt med 5.25" i hattehyllen på E34. Men med bittelitt modding får du greit i noen gromme 6.5". Noen har 4" I E34 også? Trodde det var 12cm... Hmm... Det har vi ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Mener det var en har på forumet som hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 6x9 gir skjeldent et pent resultat Hvis du har et godt sett foran har du heller ikke behov for noe som spiller veldig høyt. Høyttalere bak kan være greit, men de har ingen bærende oppgave. Gå derfor for et par høyttalere som passer i orginalhullene, bak orginale gitter. Da får du en bra løsning, samtidig som du ikke ødelegger hattehylla Siste tips, sats på ett ordentlig merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 6x9 gir skjeldent et pent resultat Hvis du har et godt sett foran har du heller ikke behov for noe som spiller veldig høyt. Høyttalere bak kan være greit, men de har ingen bærende oppgave. Gå derfor for et par høyttalere som passer i orginalhullene, bak orginale gitter. Da får du en bra løsning, samtidig som du ikke ødelegger hattehylla Siste tips, sats på ett ordentlig merke. knunne ikke sagt det bedre selv... WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 6x9 gir skjeldent et pent resultat Hvis du har et godt sett foran har du heller ikke behov for noe som spiller veldig høyt. Høyttalere bak kan være greit, men de har ingen bærende oppgave. Gå derfor for et par høyttalere som passer i orginalhullene, bak orginale gitter. Da får du en bra løsning, samtidig som du ikke ødelegger hattehylla Siste tips, sats på ett ordentlig merke. Støtter den fullt ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå