Gå til innhold

BMW Numero Dos

hoBo
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig. Etter flere måneder i vente har det skjedd.

Gjennom søvnløse netter har jeg gruet.

Men en vakre morgen var det bestemt.

Jeg, en selvproklamert e30 entusiast, tok avgjørelsen og solgte perlen min. Hu var kanskje ikke den peneste, var ikke fullt gjennomført i sminken, hjertet fulgte ikke alltid faste logorytmer. Men førstebilen har en tendens til å grave seg under huden hos enkle individer.

Jeg gjorde det for å komme til bunns i historikken.

Jeg ville ha en e21.

Ikke hvilken som helst e21.

Det måtte være en Baur.

Den skulle ha en hylende sekstet under panseret, befridd av forgassere.

Jeg husker ikke helt hva annet den skulle ha, men den har det sikkert...

Som dere sikkert har skjønt så har jeg gått til innkjøp av en 78' 320/6 Baur. Hva kan jeg si, den er nydelig, jeg er emosjonelt tilknyttet en metallisk fuglekasse. Weber forgassere, sekser motor, hva mer skal til for å ha det godt på en sommerdag? Legger ut bilder snarest, den fikk forresten en 3-siders hyllest i 'Bilmagasinet' Nr.6-2005, (bilen min, ikke bare modellen) så slå opp den hvis dere har det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par (uvasket/upolerte) bilder av bilen. Den skal forhåpentligvis helrestaureres over vinteren, turbobygg vurderes, men Alfaen står først på ventelista for øyeblikket... Litt overflaterust er det her og der, men ikke noe alarmerende, det mekaniske er nydelig, bilen har bare gått 182000km :shock: . Virker som det er mange her som ikke liker Baur, enig med det i utgangspunktet, men på e21 synes jeg at stilen passer utmerket, og kjøreopplevelsen er nydelig!

hpim07076sb.png

hpim07110in.png

hpim07168jn.png

hpim07144md.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...