Gå til innhold

kommer meg ikke inn i bilen ..........


zHk
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvd slik jeg sa da? Det er enten til kl. 8 eller til kl. 5, ca. Over 90 grader en av veiene. Ikke noe raskt eller to ganger.. er bare usikker på retningen.

Det er ihvertfall denne måten som er liksom er nødopplåsingen, så det SKAL ha fungert på bilen da den kom ut fra fabrikken.. og burde jo fungere fortsatt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er nok tom for strøm ja. det du må gjør er følgende: gå på høyre framdør sett inn nøkkelen dra handtaket halveis ut og vri nøkelen mot høyre . Låsen går da over til mekanisk åpning (så er det bare og låse opp)

Du kan også ta et langt skrujern inn i grillen og åpne panseret slik at du får koblet på strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Skal prøve etterpå.. Må bare han 5min inne først. Stått ute og stuka nå i 1 time. Men, ja, tror nok den er tom for strøm gitt.. Her om dagen måtte jeg bruke startkabler for og starte bilen.. er så IRRITERENDE ass. Det eneste er vel og prøve et skrujern i grillen og åpne panseret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en person full av tull, sikker på du ikek ber oss om hjelp til å STJÆLE bilen?

Rådene du har fått her SKAL fungere!. Og hvis du fremdels ikek får den opp kommer naf og låser opp for deg for 250 kroner eller no slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ideen jeg kom med fikk jeg beskjed av fra Falken ihvertfall.. Og den skal fungere.. Den ideen Gunnar kommer med funket ikke på bilen min. Jeg vrei av nøkkelen min, før jeg da ringte Falken og de foreslå den vri fort to ganger til høyre... (Ved første vridning ser du da at låsen beveger seg litt, så er det bare å slippe og vri fort en tur til.. Da skal den låse seg opp, uansett om den er strømtom...)

Dette gjelder da 12v 520 med batteriet i motorrommet.. Så for meg hjalp det lite å komme inn i bagasjerommet. Det fungerer også nøkkelen manuelt.. Er vel bare førerdøra som det ikke er mulig å få opp om det ikke er strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c:

Person full av tull?! Jeg prøver og komme inn i bilen min her, da. Men ingenting har funka.. skal prøve litt mer i morra.. Så får vi se hvordan det går.. Kommer med "updates" ;-P

Edit: Sikker på at det med NAF funker? At de får den opp. Jeg må få opp panseret så jeg får ladet batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...