zHk Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Som det står i tema, jeg kommer meg ikke inn i bilen? I går låste jeg med nøkkel, vel og merke.. Men idag skjer det ikke no når jeg vrir om nøkkelen for og låse opp.. :--s Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 smør nøkkel med fett? og prøv da! eller knus en ruta hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hankook Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Mulig vairen er røket, har du prøvd på andre døra? er jo en mulighet å knuse ruta som dyrtydick sier, men jeg ville prøvd med reserve nøkkel lirket litt eller noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan e34 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Dra ut håndtaket og vri nøkkelen lenger enn du pleier (til posisjon 1) http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Locked.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
zHk Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 Det klikker for meg, seriøst Like før ruta går.. Skal prøve med fett.. Noen som har vært borti det her tidligere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Du har ikkje andre låsar på bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Vet ikke hvordan det er på bmw, men på en volvo 240 jeg har, bøyde jeg til et bremserør og stakk ned mellom ruta og pakningen på døra og klarte utrolig nok etter litt fikling å dra opp låsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zHk Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 32097: Hva mener du? Bagasjelokket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mEhE Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 passasjerdøra feks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zHk Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 har prøvd på passasjer døra.. funker ikke der heller.. blir fortvila :---( Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 zHk: Får du beveget nøkkelen på passasjersia a? Om du får gjort det, så vri den fort to ganger mot høyre.. (Blir mot høyre når du åpner mener jeg??) Da får du låst opp. Dette gjelder ihvertfall om bilen er strømtom.. Stikke noe ned mellom lista og dirke opp låsen går ikke.. (Ihvertfall ikke om bilen ikke har strøm) Prøvde det på min 520 i vinter når den hadde stått en stund uten batteri.. Da var det vri fort greia som funket for meg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bollemus Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Artig skrev samme innlegg som deg igår, har samme problem. 0,00 svar. Bra andre får hjelp så jeg kan følge med tipsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Har vært bort i samme f"#nskapet selv! Bilen hadde stått i garasje i 2 måneder og jeg kom og skulle låse den opp. Låsen min gikk ikke helt i posisjon som før. Stod å lirket og bannet i nærmere 2 timer før jeg ga F i ene bakruta mi. Tok frem hammeren og dryste løst! Heldigvis hadde jeg soting så jeg slapp glass utover hele baksetet Det viste seg da at låsesylinderen min var ødlagt og dørene var i vranglås for fikk ikke åpnet dørene på INNsiden heller! Drog i låsestikkene men de NEKTET og låse seg opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Tipper bilen er strømtom. Da må du gå på passasjersida som mAZE sier.. og låse opp der. Du skal ta opp dørhåndtaket og vri nøkkelen MOT klokka, MER enn 90 grader.. altså ned på kl. 8 ca. Hvis ikke er det en del andre kreative forsøk som har blitt gjort på strømtomme E34er, som f.eks. å koble 12V på bagasjeromsstrømmen for å få strøm nok til sentrallåsen og lignende.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zHk Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 Prøvde det mAZE sa.. funka ikke.. Er det INGEN andre muligheter utenom macgyver taktikkene? Jeg kommer faktisk ikke inn i bagasjerommet heller ass.. :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts