Gå til innhold

kommer meg ikke inn i bilen ..........


zHk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
NAF kar`n har vært her nå. Han sa det var det værste han hadde vært borti.. Men vi fikk krangla opp vinduet, så tok jeg hånda inn og fikk åpna panseret.. Så tok vi startkabler, også starta den, og låsinga funket med engang!

ENDELIG!!!! Tror nok det blir en tur og bytte batteriet til uka, ja.

Hva prøvde dere egentlig?

Går det ikke med jern mellom vinduslista og døra på denne modellen? Tviler selv på at det går.

BMW har lenge laget ganske innbrudsikkre biler.

Det du skulle prøvd som stod i den tråden var å fjerne glasset til skiltbelysningen (pleier å kunne skrus av) og ta ut pæra og koble til strøm der. Trenger ikke åpne bagasjen for det.

Eller som han andre sa. Jekke opp bilen og koble på 12 volt på starteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kommer vel sikkert til å brekke ut døren litt ved å kile den ut, og så stikke inn en løkke for å dra opp låsen med låsknappen inni bilen..

ehm, sånn som du forklarer det, høres det ut som de dreper hele døra :S

funker dårlig på e34.. Deadlocker den... Dvs du får ikke låst opp med låsepinnen innenifra.

Åssen gikk det, fikk Naf hjulpet deg inn?

Eg har da låst opp ein E34 med streng ned gjennom døra og rundt dørpinnen... Det var ein 535i forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg slet med samme problemet i vinter, jeg fikk lurt ståltråd inn mellom døra og stolpen og huka den fast på knappen, jeg hala og dro jeg uten at noe skjedde... Det jeg til slutt måtte gjøre var å jekke opp bilen og klippe av en ledning til batteriet som jeg satte strøm på, da fikk jeg nok til å åpne med sentrallåsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c: Du og din jævla m3 sedan kan komme deg så langt vekk fra dette forumet som det overhodet er mulig. Vi trenger IKKE folk som deg!!

Hvor har du det fra at HC har en M3 Sedan? sjekk reg. nr på bilen hans mot vegvesen.no sin periodisk kjøretøykontrollside..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c: Du og din jævla m3 sedan kan komme deg så langt vekk fra dette forumet som det overhodet er mulig. Vi trenger IKKE folk som deg!!

Hvor har du det fra at HC har en M3 Sedan? sjekk reg. nr på bilen hans mot vegvesen.no sin periodisk kjøretøykontrollside..

:applause:

Vittig!!! Kanskje har mister "jævlamyebedreennalleandre" urent mel i posen.... 91' 320..... jaja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...