arne Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Uansett så var det jo en helt syk pris på den ufoen der... Forresten så var den frontfangeren noe av det mest latterlige jeg har sett! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er bare felgene som er fine på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 17" blir for pinglete i forhold til senking/hjulbue på den bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 huff så stygg... skrekk og gru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvis man hadde plukket av litt av det som var der, så hadde eg faktisk syntes det var en grei bil. Uten at eg sier at det var min smak eller noe eg ville hatt..... Litt scoop og lykter og sånn bort, så hadde det lignet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 ÆSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 ÆSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 fy fan den var fæl, har hitill ikke sett en pen bil fra automote. Uansett, har lagt merke til at slike overstylede biler, som de forlanger minimum 200000kr for, maks er en 320 hva motorstørrelse angår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 HAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAAHAHDET var den styggeste bmw'en jeg har sett....og så var det 4dørs itillegg Noe galt med 4 dørs? Ganske praktisk da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 fryktelig stygg bil... firedørs er praktisk, men coupe er jo hakket finere.... syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 uff, de har jo ødelagt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå