V1Nk3lDyR Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Noen som har hatt samme problem og har no løsning, når noen av klipsene på hele dør trekket er knekt? Er veldig plagsomt når dør trekket henger å slenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 har hatt samme problemet. par kroner pr stykk på bmw. og lett å bytte. jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Fint å vite, må ha noen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 det ligger ute en DIY om akkuratt det der viss jeg ikke har missforstått http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20464 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg byttet mine nylig er vell 10 klips på hver dør, betalte en 70 kroner på bmw for 12 stk => Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa. Sicaflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg hadde igjen 2 av de tappene som fester så det hang sånn litt fast, deretter brukte jeg superlim.. fungerer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg byttet mine nylig er vell 10 klips på hver dør, betalte en 70 kroner på bmw for 12 stk => Jeg bestilte 40 stykk @ schmiedmann.no. Kommer på ca 220,- inkl frakt. Greit å ha litt for mange enn for få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe, kommer jo også an på om man bor 10 minutter fra sin bmw forhandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa. Sicaflex? Blir vel bra heilt til den dagen du finn ut at dørtrekket må av att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe akkurat samme problemet her kjekt å vite! da blir det autozentrum på mandagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa. Sicaflex? Blir vel bra heilt til den dagen du finn ut at dørtrekket må av att Akkurat! hehe, vindusmekanismen på førerdøren er ødelagt, og når jeg skulle ta en titt på problemet, men den forrige eieren av bilen hadde brukt 1 tonn sicaflex for å feste panelet. Det tok sin tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 hvorfor skal man av med dørtrekket for å ta av hele døren? det trengs ikke. Eller er det jeg som misforstår? Det er det stoff / skinn trekket som er rundt dørhåndtaket osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Man må av med dørtrekket hvis man skal fikse ting inni døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå