Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt samme problem og har no løsning, når noen av klipsene på hele dør trekket er knekt? Er veldig plagsomt når dør trekket henger å slenger.

Skrevet

Jeg hadde igjen 2 av de tappene som fester så det hang sånn litt fast, deretter brukte jeg superlim.. fungerer det :)

Skrevet
Jeg byttet mine nylig :) er vell 10 klips på hver dør, betalte en 70 kroner på bmw for 12 stk =>

Jeg bestilte 40 stykk @ schmiedmann.no. Kommer på ca 220,- inkl frakt. Greit å ha litt for mange enn for få.

Skrevet
fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa.

Sicaflex?

Blir vel bra heilt til den dagen du finn ut at dørtrekket må av att ;)

Skrevet
fant ut at det er festene på dørtrekket som er ødelagt, trur ikke det er så lett å få fiksa.

Sicaflex?

Blir vel bra heilt til den dagen du finn ut at dørtrekket må av att ;)

Akkurat! hehe, vindusmekanismen på førerdøren er ødelagt, og når jeg skulle ta en titt på problemet, men den forrige eieren av bilen hadde brukt 1 tonn sicaflex for å feste panelet. Det tok sin tid...

Skrevet

hvorfor skal man av med dørtrekket for å ta av hele døren? det trengs ikke. Eller er det jeg som misforstår? Det er det stoff / skinn trekket som er rundt dørhåndtaket osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...