cigarette Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Veldi fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den lett om det var manuell giring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg tenkte det samme selv når jeg skulle kjøpe meg bil, men steptronic er helt genialt, det er nesten sånn at jeg aldri vil tilbake til manuell giring nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Opp Har nå fått beskjed fra militæret at de vil ha meg inn i Januar, så da blir bilen solgt til første person som kommer med 230.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 svarte! nesten billigere å bytte hele bilen min i denne enn å kjøpe felger og ny frontfanger til min... lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hehe, stemmer det, det blir straks mye billigere å kjøpe "ferdig stylet" bil, enn å måtte gjøre det selv. Felger + dekk på bilen koster nærmere 30 000kr nytt, i tillegg til fanger, grøftelys, m3 speil og stjerten på bakluka, så nærmer totalutlegg seg 50.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Opp Har nå fått beskjed fra militæret at de vil ha meg inn i Januar, så da blir bilen solgt til første person som kommer med 230.000 Kor du skal hen i militæret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg blir innkallt til FMPA, har forstått det slik at det er Sessvollmoen til å begynne med, så havner jeg vell sikkert lenger nord enn noen andre når tjenesten inntrèr :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Ok skal sjøl til HSTY på setermoen, hadde våre artig å hatt noken å prata bmw med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Selvsagt, ett år hadde blitt betraktelig kortet ned Jeg krysser fingrene for at jeg havner på en plass hvor jeg slipper å høre at BMW er drit, og at Ford Sierra samt Opel er tingen. Slipper jeg det, så skal jeg heller si meg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Bytte i min bil, å få ett saftigmellomlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Dessverre, har en 325 E36 stående som jeg kommer til å hive skilter på når jeg får solgt denne, syns det holder med en bil Med mindre du vil betale meg 200.000 i mellomlegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 med engang eg får seldt min, så kjøper eg bilen din... ikkje noke å lure på engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg