Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke flere tusen på å støpe formen til den der. Jeg leverte for en stund siden litt diverse til et firma på Raufoss, som støper blandt annet støtfangere. Jeg fikk vite av en meget hyggelig medarbeider om at det kostet ca 200-250 000 kr å støpe formen til støtfangeren..
Dirty Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke flere tusen på å støpe formen til den der. Jeg leverte for en stund siden litt diverse til et firma på Raufoss, som støper blandt annet støtfangere. Jeg fikk vite av en meget hyggelig medarbeider om at det kostet ca 200-250 000 kr å støpe formen til støtfangeren.. jeg jobber med det samme bare det går mest i jernstøperi! men skal støpe en frontfanger nå! og den prisen du henviser til kunne en jo ha kjøpt seg ny en e36 m3 5 tusen da begynner det å nermer seg
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke flere tusen på å støpe formen til den der. Jeg leverte for en stund siden litt diverse til et firma på Raufoss, som støper blandt annet støtfangere. Jeg fikk vite av en meget hyggelig medarbeider om at det kostet ca 200-250 000 kr å støpe formen til støtfangeren.. jeg jobber med det samme bare det går mest i jernstøperi! men skal støpe en frontfanger nå! og den prisen du henviser til kunne en jo ha kjøpt seg ny en e36 m3 5 tusen da begynner det å nermer seg Nei, det er formen jeg snakker om...
Analex Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Hvis man først skal sette plast på en golf er det best å ta an helt ut. Går en svart golf med slik front i byen som en kompis eier. Jeg kjørte den litt for noen uker siden og skulle nesten ikke kommet meg ut av bensinstasjonen pga. folk ville snakke bil og spurte ect. Fikk stort sett bare positive kommentarer.
Hylland Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke flere tusen på å støpe formen til den der. Jeg leverte for en stund siden litt diverse til et firma på Raufoss, som støper blandt annet støtfangere. Jeg fikk vite av en meget hyggelig medarbeider om at det kostet ca 200-250 000 kr å støpe formen til støtfangeren.. jeg jobber med det samme bare det går mest i jernstøperi! men skal støpe en frontfanger nå! og den prisen du henviser til kunne en jo ha kjøpt seg ny en e36 m3 5 tusen da begynner det å nermer seg Du skal vel lage en støtfanger, T.A.S snakker om FORMEN til å lage støtfangeren... Eller er det jeg som tar feil nå?
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Ja, jeg snakker om FORMEN til støtfangeren. Hvis det kun hadde kostet 5000 kr å lage formen hadde jeg for lengst startet et tuningfirma..
Mangel Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Oj... den der var ikke mye pen.... vanvittig mye grill.....
mAZE Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Lurer på om den er til salgs jeg, da skal jeg gå til innkjøp av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå