Mr.Plow Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Sjekk ut denne: http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=7&article_id=3647 Begynner å se produksjonsklar ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Gleder meg til den kommer for salg! Er vel mulighet for at E46 M3 kommer til å stupe litt ned i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Nice Men blir ikke helt fortrolig med frontfangeren, ser liksom ikke helt ferdig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Nice Men blir ikke helt fortrolig med frontfangeren, ser liksom ikke helt ferdig ut. Hvordan ser den ut, siden du ikke er fornøyd? Dette her er en kamuflert frontfanger, så det der er ikke et endelig resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 M3 kommer til å bli bra... håper alle blilbladene digger den like mye som vi kommer til å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 m3en kommer til europa lenge før den kommer her til usa.. ta en del mnd før den kommer hit.. m5en kom hit i juli eller no i fjor og m6en kom i februar eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Nice Men blir ikke helt fortrolig med frontfangeren, ser liksom ikke helt ferdig ut. Hvordan ser den ut, siden du ikke er fornøyd? Dette her er en kamuflert frontfanger, så det der er ikke et endelig resultat.. Skjønner , da får jeg vente i spenning til den kommer uten kamuflasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg tror nok den kommer til å bli syk. Blir jo bare råere og råere motormessig. Lurer på hvordan de neste generasjonene blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 ...dette vert bra!...lurer på korleis Cab'en vert..hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Denne har jeg trua på, syns til og med den var rå i disse spy photoene(det pleier jeg aldri ). Mener også jeg har lest at nye M3'n skal komme som Touring etterhvert, er det noen som kan bekrefte at det stemmer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Vel, det sies at det kommer sedan og stasjonsvogn versjon av M3. Det sies også dette med E61.. Om det virkelig er sant får tiden vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Det der kommer til å bli en skikkelig lekkerbisken ! Gleder meg til å se den helt ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Sitat fra Wikipedia BMW driver med en testing av en E61 M5. det sies at modellen vil slippes ut i 2006, og bilblader har sikret seg bilder av E61 M5, men får ikke lov til å gi dem ut før i 2006. Bilen har blitt observert for testing med minimalt med kamuflasje. M3 ventes i 2007, og vil muligens bli tilgjengelig som sedan, coupe, cabriolet og stasjonsvogn. Det spekuleres om en 415 HK V8, basert på V10-motoren som sitter i E60 M5 og E63 M6. Liker godt at BMW satser stort med M utgavene sine jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 He-he.. Det har jo vært publisert tidligere bilder av blandt annet E61 M5.. Her er bilder av produksjonsklar E61 M5 som Bilnorge har sikret seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Den breddinga er jo helt rå Dette ser virkelig lovende ut...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå