Øystein E30 M3 Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Hei! Nei jeg har ikke hørt noe fra han enda,skal sende en melding til,og viss han ikke svarer skal jeg ringe han! Er litt usikker på om det var RS felger,studerte igrunn ikke så mye! Er ganske sikker på at du slipper valsing vertfall! Skal gi en lyd når jeg vet om han skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 får desverre ikke tak i han karen.. Har du fått tak i nye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 ha den rød (zinnober rot), er etter min mening en av de fineste fargene man kan ha på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Som dere sikkert har sett,så har jeg prøvd å selge M3'en min en stund nå,men etter å ha tenkt meg om to ganger,så har jeg bestemt meg for å beholde den.. Så nå skal jeg starte et lite prosjekt,for å få bilen slik jeg vil at den skal se ut.. Planer med bilen; *Ny lakk *Nye 18" felger *Effektanlegg (med dtm stuss ) *Carboninnsug *Trimkam *Chip *Sorte DE-lykter *Sorte baklykter *Tårnstiver foran *muligens fetere bremser.... Alt dette vil bli gjort over tid,etter hvert som jeg har penger til overs Jeg vil starte med å spørre om det er noen der ute som veit hva denne fargen heter?noen? Legg veldig gjerne ut bilder av M3'er med fin farge og fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Mauritius blau er en kjedelig farge!! 299 Techno violet er mye mye finere og mer spennende. Holder selv på å få lakkert en boble i denne fargen( fysj, ikke en bmw) Ang Dtm stuss, så er vel gjerne m3 en av bilene som kan "fortjene" en litt løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Mauritzius blau er en kjedelig farge!! Det er jeg totalt uenig i! Det er jo en av de fineste fargene til BMW! DTM-stusser er ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Takker for svar Det er mauritiusblau den på bildet ja...det var det jeg trodde,men da må det jo være en ganske lys nyanse vil jeg tro?? Ang. DTM stuss,så får vi se....Tror det blir supersprint anlegg til slutt iallefall Få ut noen bilder da noen visst dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Mauritzius blau er en kjedelig farge!! Det er jeg totalt uenig i! Det er jo en av de fineste fargene til BMW! DTM-stusser er ut... Vanligvis kan jeg ikke fordra Dtm. men tenkte på hele historien til e30 m3... Går daglig å ser på en e36 i mauritius blå, og klarer ikke se noe spesiellt med denne.. Men det har vel mye å si hvordan bilen er ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Få ut noen bilder da noen visst dere har! Sku være nok inspirasjon i denne tråden min her, hvis ikke fåru skrike ut http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=429969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Estorilblå hadde vert kult på en E30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Få ut noen bilder da noen visst dere har! Sku være nok inspirasjon i denne tråden min her, hvis ikke fåru skrike ut http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=429969 Takker for svar og inspirasjon...mange flotte m3'er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Estorilblå hadde vert kult på en E30 M3... Hmm...Tja,pen farge det men tror den kanskje hadde blitt litt for nymotens for en slik klassisk bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Mauritzius blau er en kjedelig farge!! Det er jeg totalt uenig i! Det er jo en av de fineste fargene til BMW! DTM-stusser er ut... Helt enig med deg der,Mauritiusblå er en kjempeflott farge!Vurderer den sterkt igrunn... Har tenkt litt nærmere på felger...Hartge Classic 18",tror dere de hadde vert noe??noen som har bilder av en med de på?tror muligens det hadde blitt pent.....Har også tenkt litt på AC Schnitzer type 2.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Takker for svar Det er mauritiusblau den på bildet ja...det var det jeg trodde,men da må det jo være en ganske lys nyanse vil jeg tro??Ang. DTM stuss,så får vi se....Tror det blir supersprint anlegg til slutt iallefall Få ut noen bilder da noen visst dere har! Heldigvis så er supersprint såpass up to date at de ikke tilbyr dtm-stusser til E30 M3 lengre !!! Estorilblå er forøvrig en MEGET pen farge på E30 M3. Så en i Tyskland, og den var bare skamrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå