Gå til innhold

vrien teoriprøve??

///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Bestod, men dette er jo bare tullball. F.eks

"Hva bør bilføreren helst gjøre når han/hun begynner å føle seg trøtt under kjøringen?"

Her svarte jeg "Stoppe og gå ut av bilen noen minutter". Som er riktig. Men, "Avslutte kjøringen og sove til en igjen er uthvilt" er også riktig, noe som gir null mening slik spørsmålet er formulert.

På spørsmålet om lyskryss er "Rødt og gult lys samtidig betyr stans" visstnok rett svar i følge fasiten. Jaja..

Sikkert masse mer tullball der og.. Go dinside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod med minimal margin, men herregud for en ræva prøve... tvetydig og upresis så det holder. Når de lager en prøver som skal bli tatt av såpass mange forskjellige typer mennesker så ville jeg vel si det var viktig at de var presise i sin formulering. Noe som de tydeligvis ikke har lagt så mye vekt på.

feks.

Hvor finner du opplysninger om riktig lufttrykk i dekkene?

på siden av dekkene var tydelgvis feil... ville vel si at maks trykk i dekkene var en opplysning om riktig lufttrykk, men mulig jeg tar heeelt feil....

eller:

Hva gir dårligst veggrep?

Piggdekk på tørr asfalt -1

Nedslitte sommerdekk på asfalt med mye vann 1

Piggdekk på isføre -1

svarte riktig, men bare fordi jeg trodde de var ute etter det svaret. Tydeligvis har ikke de tenkt på å kjøre bil med piggdekk på holka... klart.. du har jo alltid bedre grep enn når du har nedslitte sommerdekk på en vei med mye vann i forsvarlig hastighet..

latterlig, lurer på om de som lagde prøva i det heletatt har lappen eller om de er som den tidligere samferdselsministeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...