///frank Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 http://www.dinside.no/php/art_spor.php? ... &aid=23479 det vart nesten stryk her...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Dette var elendig. Du hadde mer enn 45 feil, og har langt igjen før du ville bestått teoriprøven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 faen da.. fikk mer enn 45 feil, mens når jeg tok den "ordentlige teorien" hadde jeg 10 eller 11 feil. Dette må være kødd da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Duhar mellom 35 og 45 feil og må ha under 35 for å bestå sto det hos meg.. Hadde 24 feil når jeg tok den på ordentlig for 7 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 hadde mellom 35 og 45 feil, og jeg har ikke lest eller noe, har ikke lappen. men jeg klarte den jo ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Mellom 25- og 30- feil. Men bestod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Bestod, men dette er jo bare tullball. F.eks "Hva bør bilføreren helst gjøre når han/hun begynner å føle seg trøtt under kjøringen?" Her svarte jeg "Stoppe og gå ut av bilen noen minutter". Som er riktig. Men, "Avslutte kjøringen og sove til en igjen er uthvilt" er også riktig, noe som gir null mening slik spørsmålet er formulert. På spørsmålet om lyskryss er "Rødt og gult lys samtidig betyr stans" visstnok rett svar i følge fasiten. Jaja.. Sikkert masse mer tullball der og.. Go dinside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Du hadde mellom 30 og 35 feil. 35 feil er det meste du kan ha, og likevel bestå teoriprøven. 11 år siden forrige teoriprøve, men jeg besto såvidt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Bestått Du hadde mellom 20 og 30 feil. Dette er bra nok til at du ville bestått teoriprøven til førerkort klasse B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg hadde mellom 35-45 feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Au da.. Du hadde over 45 feil.. Ikke lovende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Du hadde mellom 35 og 45 gale avkryssninger. Du må ha mindre enn 35 feil for å bestå teoriprøven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg bestod med minimal margin, men herregud for en ræva prøve... tvetydig og upresis så det holder. Når de lager en prøver som skal bli tatt av såpass mange forskjellige typer mennesker så ville jeg vel si det var viktig at de var presise i sin formulering. Noe som de tydeligvis ikke har lagt så mye vekt på. feks. Hvor finner du opplysninger om riktig lufttrykk i dekkene? på siden av dekkene var tydelgvis feil... ville vel si at maks trykk i dekkene var en opplysning om riktig lufttrykk, men mulig jeg tar heeelt feil.... eller: Hva gir dårligst veggrep? Piggdekk på tørr asfalt -1 Nedslitte sommerdekk på asfalt med mye vann 1 Piggdekk på isføre -1 svarte riktig, men bare fordi jeg trodde de var ute etter det svaret. Tydeligvis har ikke de tenkt på å kjøre bil med piggdekk på holka... klart.. du har jo alltid bedre grep enn når du har nedslitte sommerdekk på en vei med mye vann i forsvarlig hastighet.. latterlig, lurer på om de som lagde prøva i det heletatt har lappen eller om de er som den tidligere samferdselsministeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå