320it Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Skal jeg gå for mørk solfilm på siderutene bak og bakruta, eller litt lysere rundt om å håpe på at snuten ikke ber meg rive av på siderutene framme..? Og hvor er det best å bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Søk på "solfilm" i søkemotoren her, så finner du mange innspill, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg har 35% på alle siderutene og 20% i bakruta på bilen min. har ikke hatt problemer me politi eller biltilsynet av noe slag. men det kommer også ann på hvordan du kjører og da, er mange som har blitt stoppa der jeg bor som er veldig glad i gassen, og da får de beskjed om å rive solfilm i samma slengen.. så har du de som legger helt sotsvart butt om på bilen som ikke rekker å kjøre mer enn 2 dager før de blir stoppa.. bilder ligger i galleriet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 noen spesiell grunn til at du har valgt lysere film i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Hva betalte du for solfilmen ferdig montert 316I? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 noen spesiell grunn til at du har valgt lysere film i bakruta? 20% er en mørkere film enn 35%. Enkel forklaring er at du ser bare 20% igjenom bakruta og 35% prosent igjenom de andre, så han har mørkere i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg betalte 4960,- for alle 5 rutene. link til de som gjorde det: http://www.solfilmexperten.no resultatet ble veldig bra, ingen flisete/ujevne kanter eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 er det sånn at det er mange med sotede sidevinduer framme blir stoppet og bedt om å rive av filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Noen her inne som har blitt stoppet, og måtte rive av filmen? lurer bare på hvor stor sjanse det er til å bli stoppet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har blitt stoppet flere ganger i vanlige kontroller og tekniske kontroller med solfilm på alle rutene. Ingen som har reagert på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg ble stoppet, å da fikk jeg 4 dager på meg til å fjerne filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå