Dirty Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 okay takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Helvette asså! da ser det ut som toppen var gåen! noen som har en til salgs? eller kansje en helt ny motor? alt fra 318 til 318is hehhe orker ikke begynner med rekke6er i den- btw fikk lappen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 bare topp-pakingen? er jo ikke SÅ mye arbeid det da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 var vann i hele motoren :S hele kammakslingen var full§! så tror toppen au er gåen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 auu da... det er kjedelig! jeg har en topp fra 318 e30 da? passer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 vis det er m40 gjør del vel ? eller noen med peil som kan avklarer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 e30 318 er enten M40 eller M10. Kommer ann på årsmodell det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 okay!! takk. viper har du bilde av din ? så ser vi jo det fort:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 kan skaffe bilde til i morra og ja, det er en m40 motor! og jeg har bud på 500kr fra før av så viss du byt over er den din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 okay! høres knall ut! regner med toppen er fin ? vis det er m40 passer den nok hva er ny pris på slikt? er for slapp til å skjekke gs ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 ja det var nok bare topp-pakningen som hadde gått, ser ingen sprekker og ikke noe vann i motoren eller noe! på gs står det 2 prisen den ene er 9k og den andre er 15k sparer jo en del på å kjøpe brukt da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 ååå i helvette får en pris:P men vis du mener den er fin så tar jeg den for 550 kr kan du ikke finne en lik en på nette så jeg var det er samme? så kan du sende i morgen. sku hatt den på før helga skal være sjåfør^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 kan du ikke finne en lik en på nette så jeg var det er samme? og med dette mente du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 ups var masse skriveleifer der! mente om du kunne finne et bilde av den du har på nettet slik at jeg kan se om det er samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 ja kan fikse bildet av den til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå