BreitBau Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Sendte nettop denne mailen til eyecandyracing.no Unnskyld meg altså. Menne den fangeren? Ikke nok med at jeg ventet TO måneder på noe som skulle være lagervare.. men det er absolutt den DÅRLIGSTE passformen jeg har vært borti NOEN gang.. Det her er ekstremt skuffende. Jeg får fangeren. Instruksjoner hadde vært bedre på en lompepakke, og det er jo helt på tryne at fangeren ikke passer utenpå den originale forterkningen bak der.. hvis jeg bruker de skruen som sitter på bufferne foran der (original festene under lyktene), så spriker fangeren med over 2 -TO- centimeter. den ENESTE måten å få dette til å være fint på er å enten 1. sparkle opp 2 -TO- centimeter. Senke nyrene ned 2 -TO- centimeter. Eller kanskje jeg bare skal borre egne hull lengre ned. og hva skjer med tauekroken da? jo den stikker ut MIDT PÅ FANGEREN!.. si meg åssen i HELVETTE! jeg skal få montert det da? Nei fy faen jeg venter meg en SKIKKELIG fanger sendt opp fra oslo og det så jævlig sporenstreks. Trodde virkelig dere sto for noe. Kevin Eikrehagen Kanskje litt krass men er så sur at jeg rister her. det skal ikke være sånn at feste te tauekroken stikker ut midt i fangeren vel? Dessuten fikk jeg vite at fangeren hadde god passform, og at det var lagervare. Sku ha den uka etter. Goddag mann økseskaft, der gikk det 2 måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Service er sjelden no til dags! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jammen hallo. De kunne jo sendt meg en fanger som passer.. Service er egentlig greit, gutta svarte som best de kunne.. Men faen, de kunne jo sjekka at produktet dems PASSER da.. Er jo som en bilforhandler som selger en NY bil der bare 1. giret virker det. Fordi man aldri har vært ute å prøvd den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Service er sjelden no til dags! Meget sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Er nok ganske mange med uorginal plastikk-styling som kjenner igjen denne situasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Hva med et bilde av fangeren på bilen som bekrefter det du skriver i din mail ?... ellers rører du ikke akkurat rundt i grøten når det gjelder tonen i mailen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 nei sant nok. Dæven steike ass. Gidder ikke røre rundt mer i grøten når det gjelder www.eyecandyracing.no.. Møkk lei.. Er greit nok at folk har opplevd det før, men det er jo ingen grunn til at det skal fortsette å være sånn.. hvertfall ikke når fyren sa det VAR god passform.. Ved nøyere ettersyn tror jeg faen meg jeg må legge på en cm lakk på sidene å for å få det til å passe med bredden på bilen. latterlig. Sku tatt bilde.. men skal vente te fattern kommer hjem igjen. Trenger en til å holde shitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 det er som regel elendig passform på uorginal plastikk-styling som nevnt ovenfor ja, må som oftest tilpasse en god del selv.. men merkelig at dem sier at passformen er god da, og at det tok såpass med tid før du fikk den.. føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg tror du hadde kommet mye lenger om du skrev en litt mer formell mail.. ofte blir folk mer forståelsesfulle og imøtekommende når de får presentert problemet på en litt mer redelig måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Dette må være en av de beste kritiske mailen jeg har sett.. Sitter å småhumrer mens jeg leser Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbje76 Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Du hadde nok sikkert tjent mer på en formel tone ved avspark her ja, men om de hvirkelig rører på det nivået tror jeg du måtte tatt frem sagen før eller senere anyway. Mine erfaring er at om man får folk som driver monkeybuisness i tale og de er aldri så forståelsesfull, så trenere de bare og satser på at du er fornøyd med å ha bli hørt og ikke gidder følge saken videre,, gammelt triks. Da er det bare å holde følge og spille spillet, vis at du akter å gjøre dette ubehagelig for dem på ene eller andre måten og vis gradvis mer aggresjon uten å miste hue eller komme med teite trussler. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Og det beste er nok å holde fattningen litt og ringe vedkommende,som rgel lettere å finne en løsning da. Når han leser mailen rister han nok bare på hodet,nå vet jo ikke vi om dette er den første mailen eller nr 10 heller da,men uansett så blir han neppe mere hjelpsom når du i tillegg henger han ut på ett forum han selv vanker. Enten det eller han vil gjøre alt for å opprette sitt navn og rykte. 50/50 der tror jeg. Men er han seriøs beholder han selv fattningen og vil løse problemet greit og ryddig. Jeg ville ihverfall ikke gått så kvasst ut i første kontakt,men forstår frustrasjonen når en venter såå lenge og ting er slettes ikke som forventet. Lykke til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjenner til noen av gutta bak eyecandy og jeg har aldri noensinne hørt noe negativt om dem. Dessuten syne sjeg det blir litt feil å legge ut slikt på et forum som de sikkert ikke er på selv. Jeg vet av erfaring at det er alltid to sider av en sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjenner til noen av gutta bak eyecandy og jeg har aldri noensinne hørt noe negativt om dem. Dessuten syne sjeg det blir litt feil å legge ut slikt på et forum som de sikkert ikke er på selv. Jeg vet av erfaring at det er alltid to sider av en sak! Du har et godt poeng, men så lenge innlegget ikke direkte vedrører navngitte personer og/eller er helt utilbørlig i ordlyden mener jeg at innlegget er i orden så lenge det også faller innenfor forumets kriterier. At ordlyden nok ikke er den mest konstruktive og effektive finner Teddysen helt sikkert ut av på et eller annet tidspunkt allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Slikt bør legges ut her - men trådstarter har et ansvar for å følge opp hvordan saken utvikler seg, slik at firmaet har en sjanse til å "renvaske seg", selv om de kanskje ikke frekventerer forumet. Jeg er enig med de andre om språkbruken, men har selv sendt slike brev til leverandører - om det er det smarteste; sikkert ikke. Når man er heit i nøtta kobler fornuften ut... Og man hører jo ofte om dårlig passform på slike produkter - kanskje man kan si at det er på slike produkter man får det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå