mbrothe Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Ble stilfullt dette Michael Så til de grader gjennomført anlegg! Gleder meg til å se bilder innenfra og av resten av anlegget
Paul Sau Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Detta ble driiit nice! Tenker eieren blir jätte nöjd
Tommy Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Meget flott utført. Har dere fått "tweaket" noe, å målt noe lydtrykk?
Olsen Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Meget flott! Er det lov å spørre om kostnad? Deler + arbeid altså...
Nautiluz Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 Tommy skrev: Meget flott utført. Har dere fått "tweaket" noe, å målt noe lydtrykk? Alt er enda koblet på orginal anlegget. Frontsett og spiller kommer senere. Så da blir det nok litt mer innstilligsmuligheter enn gain og bassboost. Sitat Meget flott! Er det lov å spørre om kostnad? Deler + arbeid altså... Endel
hartgecab Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 På tide å slutte nede i møka nå vel? Begynne med stereobygging på heltid. Når har du tid til deksla mine da?
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 hartgecab skrev: På tide å slutte nede i møka nå vel? Begynne med stereobygging på heltid. Når har du tid til deksla mine da? Tja.. Kan vel kanskje jobbe med det på heltid om noen år.. Deksla dine kan jeg vel ta når vi begynner jobbe igjen.
borte Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Lurer på hvordan det går med prosjektet? Knakk dere 143dB?? Har du fått ordnet bilder av elementet fra kupèen? Vil svært gjerne se flere bilder! :whoa:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå