mbrothe Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ble stilfullt dette Michael Så til de grader gjennomført anlegg! Gleder meg til å se bilder innenfra og av resten av anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Detta ble driiit nice! Tenker eieren blir jätte nöjd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 åja, hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 jeg er målløs. nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Meget flott utført. Har dere fått "tweaket" noe, å målt noe lydtrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Meget flott! Er det lov å spørre om kostnad? Deler + arbeid altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Meget flott utført. Har dere fått "tweaket" noe, å målt noe lydtrykk? Alt er enda koblet på orginal anlegget. Frontsett og spiller kommer senere. Så da blir det nok litt mer innstilligsmuligheter enn gain og bassboost. Meget flott! Er det lov å spørre om kostnad? Deler + arbeid altså... Endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 HELT RÅTT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det der var ekkelt bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det må sies at jeg ble imponert der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 På tide å slutte nede i møka nå vel? Begynne med stereobygging på heltid. Når har du tid til deksla mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 På tide å slutte nede i møka nå vel? Begynne med stereobygging på heltid. Når har du tid til deksla mine da? Tja.. Kan vel kanskje jobbe med det på heltid om noen år.. Deksla dine kan jeg vel ta når vi begynner jobbe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Lurer på hvordan det går med prosjektet? Knakk dere 143dB?? Har du fått ordnet bilder av elementet fra kupèen? Vil svært gjerne se flere bilder! :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 ??? elemente ble ødelagt etter to dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 klarte å måle det i 115 db Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå