Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok skikkelige saker... monterer du en slik på bmwen din, så går den nok like godt, om ikkje bedre, som ein M3... Neida, eg berre kødde... Har ikkje peiling!

Skrevet

Hjelper ikke med mer bensin hvis ikke motoren puster bedre vettu,så jeg vil tro dette har 0 effekt.

Den vil antagligvis gå rå ganske fort også,og spise plugger.

Da kan man like greit ta luft temp sensoren ut og legge den ett annet sted det er kaldere da..

Er nok en grunn til at ting er som de er.

Skrevet
MINSTEPRISEN ER UTROPSPRISEN.... DENNE VIRKER PÅ EN ENKEL MEN GENIAL MÅTE, DEN "LURER" HJERNEN TIL Å TRU AT MOTOREN FÅR INN KALD LUFT, OG PØSER DA PÅ MED MER BENSIN..... har montert en sånn i min egen bil også og jeg har fått ca 15hk mer.. og bensinforbruket har IKKE gått opp engang!!!! vil du kjøre orginalt, er det bare å justere den ned, du trenger ikke avinstallere den som du må med andre "mod chips".medfølger fullstendig monterings veiledning. undersøk med merke verkstedet om din bil har IAT sensor (luft temperatur sensor), hvis den har det så passer dene på bilen din..

Han skriver: "..og pøser da på med mer bensin.." "..og bensinforbruket har IKKE gått opp engang...!!!..."

Smart fyr..!!!!! :stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...