aavar Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=26225973 Er dette bare tull eller?
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 La meg bare si to ting: - Man får ikke i pose og sekk - There's no such thing as a free lunch
Hylland Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Dette er nok skikkelige saker... monterer du en slik på bmwen din, så går den nok like godt, om ikkje bedre, som ein M3... Neida, eg berre kødde... Har ikkje peiling!
Gjest Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Ser i karakterboka hans at mange har kjøpt denne såkalte "chipen", en kar har faktisk betalt 425kr for den også. Kanskje ikke så rart for den samme karen hadde også kjøpt dette: http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=25057140
Yngvejos Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Utrolig at noen kan betale 425kr for en variabel motstand som man får kjøpt for 10 kr i alle elektronikksjapper.
aavar Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Skrevet Juni 29, 2006 Men altså... veil dette fungere? i teorien om ikke mindre...?
propan Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Hjelper ikke med mer bensin hvis ikke motoren puster bedre vettu,så jeg vil tro dette har 0 effekt. Den vil antagligvis gå rå ganske fort også,og spise plugger. Da kan man like greit ta luft temp sensoren ut og legge den ett annet sted det er kaldere da.. Er nok en grunn til at ting er som de er.
Deep Dish Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 MINSTEPRISEN ER UTROPSPRISEN.... DENNE VIRKER PÅ EN ENKEL MEN GENIAL MÅTE, DEN "LURER" HJERNEN TIL Å TRU AT MOTOREN FÅR INN KALD LUFT, OG PØSER DA PÅ MED MER BENSIN..... har montert en sånn i min egen bil også og jeg har fått ca 15hk mer.. og bensinforbruket har IKKE gått opp engang!!!! vil du kjøre orginalt, er det bare å justere den ned, du trenger ikke avinstallere den som du må med andre "mod chips".medfølger fullstendig monterings veiledning. undersøk med merke verkstedet om din bil har IAT sensor (luft temperatur sensor), hvis den har det så passer dene på bilen din.. Han skriver: "..og pøser da på med mer bensin.." "..og bensinforbruket har IKKE gått opp engang...!!!..." Smart fyr..!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå