Gå til innhold

alpina b3 billig!

BMW_Larsen
 Share

Anbefalte innlegg

selv om en bil er ombygd betyr det ikke at det er jalla! Denne var jo også godkjent.

På en annen side er det dumt å kjøpe en bil når det faktisk står i annonsen at den har mye rust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja b3 motor.. 2,7.. siden den nettopp er eu godkjet betyr d jo at d ikke er noe farlig rust.. dette kan fikses med litt tid.. har lakt ut bil for en kopis av meg.. han ville bare lufte salget om noen var intresert.. jalla faktisk!! d va no litt rått å høre da.. kor mange bila i nore e d ikje som e ombygd men går like vell i grom klassen da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen e bra den .. vedlikeholdt med tanke på at i sku ha'n.

Dette e første bilen så Tarjei.k. bygde. Blei solgt for 140 gærninga for 3 år sia el no sånt dåg full rigga med lumma... (ble tatt av å solgt ifjor) Av go deler e det: sperre, servo,m3 speil,stabstag,gule koni,sota lykter+ sef den udødlige 2,7 motorn til alpina km 222 000 ca.

Den har rust på vanlige plasser; dvs Framkant/bakant av kanaler, rett nedom frontruta, under batteri, ellers overflate !

Motor driverk,foringer å sånt e bra! Bytta til 286* mot 268* som e org for denna motorn.

For meg har den fungert som en bruksbil/leike(va å kjørte på lonke med den ) Går sånn passe godt og billig i drift. E ikje nødt å selge den. men hate rust .. dessuten lyst på e-30 m3 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir uansett ikke det samme som originalen!

Enig... og jeg mener også at det er direkte misvisende å kalle en slik bil for en Alpina. Så lenge Alpina ikke har bygget bilen er det ikke en Alpina, men en kopi eller en replika. Det burde komme tydelig frem av annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er uansett ett pluss, at selger skriver ting som de er, ikke "sminker" annonsen, og får folk til og dra kangveis fra for og titte på en bil de har fått innbilning im at er strøken... Ærlighet er en bra ting.. lykke til med salget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...